08-05-2018 20:28
09-05-2018 20:46
Przez społeczność ciężko mi sprawdzić co jest powodem tego o czym wspomniałeś. Sprawdziłem u siebie, że analiza wydatków działa prawidłowo. Spróbuj wyczyścić przeglądarkę na której korzystasz z naszej bankowości i zerknij czy to coś zmieni. Jeżeli nie zauważysz poprawy to napisz do nas proszę przez Moje ING lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy dla Ciebie co się dzieje.
09-05-2018 20:50
10-05-2018 18:54
Na wiadomości staramy się odpowiadać jak najszybciej jest to możliwe. Ze względu na dużą ilość zapytań, ten czas może się wydłużyć. Prosimy o cierpliwość.
10-05-2018 18:59
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |