Odpowiedz

Analiza wydatków

Czy u Was też jest problem z analizą wydatków? Nie wyświetla się nic, tak jak budżet. Dodatkowo zniknęło mi podsumowanie miesiąca marca w wykresie słupkowym rocznym.

Może jest to spowodowane, tym wprowadzaniem możliwości kategoryzowania transakcji kartą i przelewów internetowych w analizie, o której wspomniał na forum moderator...
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 5 (10 612 wyświetleń)

Re: Analiza wydatków

Przez społeczność ciężko mi sprawdzić co jest powodem tego o czym wspomniałeś. Sprawdziłem u siebie, że analiza wydatków działa prawidłowo. Spróbuj wyczyścić przeglądarkę na której korzystasz z naszej bankowości i zerknij czy to coś zmieni. Jeżeli nie zauważysz poprawy to napisz do nas proszę przez Moje ING lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy dla Ciebie co się dzieje. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 5 (10 528 wyświetleń)

Re: Analiza wydatków

Opisałem sytuację w wiadomości poprzez Moje ING, czekam od pt na odpowiedź. Dlatego zapytałem również tutaj...
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 5 (10 526 wyświetleń)

Re: Analiza wydatków

Na wiadomości staramy się odpowiadać jak najszybciej jest to możliwe. Ze względu na dużą ilość zapytań, ten czas może się wydłużyć. Prosimy o cierpliwość.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 4 z 5 (10 433 wyświetleń)

Re: Analiza wydatków

Ja o tym wiem, ale nie prawie tydzień....
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 5 (10 429 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy