02-07-2018 10:29
witajcie,zalałam telefon i nie działa mi dotychczasowa karta sim ,której numer był numerem do autoryzacji w Ing ,mam nową kartę i chcę zmienić numer do autoryzacji w bankowosci internetowej ,jednak na nowy numer nie przychodzi sms z kodem autoryzacji,pomimo,że komunikat mówi,ze kod przychodzi zarówno na poprzedni jak i nowy numer,czy mogę to zmienić bez wizyty w banku ?
03-07-2018 07:58 | Edytowano: 03-07-2018 08:01
Gdy w Moje ING zmieniasz numer do autoryzacji wysyłamy dwie wiadomości:
Jeżeli po zalaniu telefonu nie działa Ci karta SIM - najszybciej numer do autoryzacji zmienisz w oddziale banku.
Możesz też przez naszą stronę internetową zamówić kopertę do ponownej aktywacji usługi internetowej.
W tym celu wybierz opcję: Nadaj nowe hasło.
Gdy wypełnisz ten wniosek - kopertę wyślemy do 14 dni roboczych na Twój adres do korespondencji. Jeżeli potrzebujesz go zmienić - skontaktuj się z nami 32 357 00 10.
Do momentu aktywacji usługi nie będziesz miała dostępu do Moje ING.
18-02-2020 07:59
19-02-2020 06:42
Nie bardzo rozumiem, dlaczego podajesz numer telefonu?
Jeżeli dotyczy on sytuacji o której pisałam- zmiany numeru telefonu do autoryzacji w Moim ING- możesz skorzystać z opisanych powyżej metod 😊
04-05-2020 11:24
04-05-2020 11:30
adaole1138 przeczytaj odpowiedź PatrycjaT. Znajdziesz tam informację jak zmienić numer telefonu, jeśli nie masz dostępu do poprzedniego.
02-12-2020 02:51
02-12-2020 17:39
@Dawsad1556 jeżeli nie masz już poprzedniego numeru telefonu do autoryzacji to nowy numer możesz nam podać:
1. podczas wizyty w oddziale,
2. podczas ponownej aktywacji Mojego ING po zamówieniu online koperty z kodem.
Jeżeli interesuje Cię ta druga opcja to taki kod możesz zamówić na naszej stronie internetowej Centrum Pomocy. Wystarczy, że wybierzesz opcję "Nadaj nowe hasło" i wypełnisz wniosek. Na końcu kiedy prosimy o wpisanie kodu, wybierz, proszę "Nie dostałem SMS-a". Tutaj możesz zamówić kopertę z kodem. Wyślemy ją na Twój adres. Jeżeli ten adres się zmienił to skontaktuj się wcześniej z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69.
To, co ważne - jeżeli skradziono Ci telefon, na który była nasza aplikacja, w Moim ING możesz usunąć ten telefon z urządzeń zaufanych po wybraniu Ustawienia -> Aplikacja mobilna.
26-03-2021 12:20
787162081
27-03-2021 12:29 | Edytowano: 27-03-2021 12:30
Jeśli chcesz zmienić numer telefonu, to w poprzednich odpowiedziach napisaliśmy jak możesz to zrobić.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |