Odpowiedz

Znowu awaria...

Nie działa aplikacja, blik, płatności online... tragedia, ostatnio same awarie, chyba trzeba się przenieść do banku który ma lepsze zaplecze technologiczne. Polecacie jakiś?
Odpowiedz
0 Lajków
Fbs227
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
22-08-2018
Wiadomość 1 z 5 (5 699 wyświetleń)

Re: Znowu awaria...

Fbs227 Faktycznie nie wszystkie funkcje naszego systemu były dostępne wczoraj w nocy. Prowadziliśmy prace serwisowe od 23:00 do 1:00. Przepraszam Cię za te utrudnienia. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 5 (5 645 wyświetleń)

Re: Znowu awaria...

A dzisiejszej nocy (25-26 sierpnia) powtórka z rozrywki. Na szczęście tym razem jest sensowna podpowiedź z Waszej strony:

"Na wszelki wypadek wszystkie ważne przelewy zrób wcześniej. Jeśli masz plany na weekend, najlepiej wcześniej wypłać gotówkę"

 

Co by nie powiedzieć to w bankowości elektronicznej bijecie rekordy awaryjności.

Pozdrawiam :-)

Odpowiedz
0 Lajków
Automata
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
25-08-2018
Wiadomość 3 z 5 (5 542 wyświetleń)

Re: Znowu awaria...

Ten bank powinien zmienić nazwę na "nieszczęście". Każdy poniedziałek to loteria że to mobilne badziewie będzie działać.
Odpowiedz
0 Lajków
alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 4 z 5 (5 264 wyświetleń)

Re: Znowu awaria...

Wczoraj  występowały spowolnienia związane z logowaniem do naszej usługi.  Przepraszam Cię za trudności z tym związane. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 5 z 5 (5 214 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy