Odpowiedz

Zniknęły kwoty w "Moje finanse"

Jak mogę przywrócić funkcjonalność z zeszłego tygodnia: mając ukryte kwoty w durnej sekcji "dzisiaj", wystarczyło kliknąć na menu "Moje finanse" i wyświetlały się wszystkie produkty (rachunki, karty itp.) wraz kwotami odpowiadającymi ich stanom.

 

Dziś zauważyłem, że kwoty zniknęły. Czy to jakieś nowe "usprawnienie"? Co stało za tą dziwną decyzją?

Czy gdzieś w systemie jest choć jedno miejsce, w którym mogę zobaczyć wszystkie produkty wraz z kwotami?

 

Nadmienię, że kategorycznie nie chcę widzieć kwot w bezsensownych bąbelkach "dzisiaj". Tym bardziej, że zamiast wyświetlić wszystkie produkty, sekcja dzisiaj wymusza ich kategoryzację.

 

Potrzebuję widoku podsumowującego stan wszystkich produktów... Chyba czas zmienić bank?

Odpowiedz
0 Lajków
lukost
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
26-03-2019
Wiadomość 1 z 2 (4 596 wyświetleń)

Re: Zniknęły kwoty w "Moje finanse"

Nie zmieniliśmy ustawień w prezentowaniu danych finansowych w miejscu, o którym piszesz.
Po ukryciu kwoty w sekcji „Dzisiaj” i wejściu w zakładkę Moje finanse, nadal powinieneś widzieć stan swoich pieniędzy na kontach i kartach. 
 Jeżeli te dane nie prezentują się u Ciebie poprawnie, w tej sprawie skontaktuj się proszę z nami:
- przez czat po zalogowaniu z przeglądarki internetowej do Moje ING,
- telefonicznie: 32/ 357 00 69.
Sprawdzimy co się dzieje i w razie potrzeby przyjmiemy od Ciebie zgłoszenie. 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
532
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 531 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Bankowość internetowa dla osób małoletnich 6-13 lat

Dzień dobry, kiedy wprowadzicie funkcjonalność dostępu do aplikacji ing dla posiadaczy kart Mastercard dla dzieci poniżej 13 rok życia ?

24-04-2024
Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych

Jak w temacie.
Zapytałbym dlaczego, ale zaczniecie pisać jak bardzo jesteśmy dla was najważniejsi i jak bardzo to dla naszego bezpieczeństwa. Powiem tylko, że w aplikacjach PKO, Millenium i Google Pay ...

24-04-2024
Re: Pełnomocnictwo aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za

...

23-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy