Odpowiedz

Umowa klienta

Zapomniałam mojego numeru klienta, a wiem że jest on w umowie którą dostałam e-mailem i do której hasłem jest mój PESEL. Jednak za żadne skarby świata nie mogę otworzyć pliku, bo pokazuje mi że mam złe hasło za każdym razem gdy je wpisuję. Na nowe dokumenty musiałabym czekać w obecnej sytuacji do 2 tygodni, a ja muszę mieć dostęp do konta już teraz. Proszę o pomoc.
Odpowiedz
0 Lajków
JustynaFilipek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
01-04-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 512 wyświetleń)

Re: Umowa klienta

Prosimy sprawdź, czy na pewno wpisujesz poprawny pesel. Być może wkrada się jakiś dodatkowy znak lub spacja?

Jeśli korzystasz z aplikacji mobilnej, to login możesz sprawdzić również tam - Menu/Dane i ustawienia/Dane.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (3 475 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Bankowość internetowa dla osób małoletnich 6-13 lat

Planujemy wprowadzić taką możliwość, jednak nie znamy jeszcze daty. Gdy coś się zmieni, damy znać. 

25-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

U mnie zmiana nastąpiła 15 lub 16.04, jeszcze miałam info od doradcy, że nie potrzeba dodatkowych dokumentów bo jest komplet. Niestety w dniu, w którym według tabeli miałam dostać decyzję, przyszła in...

25-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Widzę, że w procesie standardowym, dzisiaj są wydawane decyzje ostateczne dla 18.04. Wydaje mi się, że u nas zmiana nastąpiła albo 19 albo 22, więc liczę na to, że lada moment będzie po sprawie. Nasz ...

25-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy