Odpowiedz

Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

Czyli my klienci walimy głową w mur. Albo rzucamy grochem o ścianę.
Wy tam w banku wiecie lepiej prawda? Wprowadzacie zabezpieczenia behawioralne i inne cuda na kiju,
ale opcjonalnego (chociażby) U2F to już nie? A może nie ogarniacie tematu i tu jest pies pochowany?
Radzę zwrócić się z prośbą o konsultację do Niebezpiecznik.pl oni Wam to ogarną, znają się na rzeczy.

Marek_Zegarek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
2
07-01-2021
Wiadomość 51 z 82 (12 944 wyświetleń)

Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication


zieew Emotikon: Bardzo szczęśliwy

@Marek_Zegarek:

Czyli my klienci walimy głową w mur. Albo rzucamy grochem o ścianę.

Dokładnie! Ale...

 

Wy tam w banku wiecie lepiej prawda? Wprowadzacie zabezpieczenia behawioralne i inne cuda na kiju,
ale opcjonalnego (chociażby) U2F to już nie? A może nie ogarniacie tematu i tu jest pies pochowany?

Słyszałeś kiedyś o zarządzaniu projektami? I kosztami? Zwłaszcza w kontekście potencjalnych zysków? Odsetek klientów, którzy rozumieją co to 2FA oscyluje zapewne w okolicach kilku procent. U2F to pewnie już w promilach idzie Emotikon: Bardzo szczęśliwy

 

Radzę zwrócić się z prośbą o konsultację do Niebezpiecznik.pl oni Wam to ogarną, znają się na rzeczy.


Ależ Piotr doradzał ING i nawet był na jednej z ich konferencji kilka lat temu Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
245
89
02-03-2016
Wiadomość 52 z 82 (12 937 wyświetleń)

Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

I jak tam? Już 5 lat analizujecie. Może coś nie tak z kadrą, która się zajmuje analizami? 

 

Jak dla mnie to już wygląda na świadome działanie w celu uniemożliwienia świadomym użytkownikom zastosowania znacznie pewniejszych rozwiązań dotyczących zabezpieczeń. Moje dziecko ma lepiej zabezpieczone konto z grami, niż ja konto bankowe.

 

Tak, wiem - analizujecie i jak tylko będzie to powiadomicie. Czyli czekaj tatka latka.

Szkot
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
87
26
21-01-2016
Wiadomość 53 z 82 (11 733 wyświetleń)

Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

Zapisaliśmy Twoją opinię. Na ten mement nie mamy żadnych nowych informacji w tym temacie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 54 z 82 (11 666 wyświetleń)

Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

Another year passed and still no progress? I used a few financial services but never seen such a bad solution as in this bank. What is the purpose of that password field where I have to basically guess the letters because you are hiding some fields? Geez. It does not help in security, it just makes your customers frustrated when they enter a wrong letter again on field 8 for the 15th times. All the years analyzing a better solution you could have build an app from zero.

Odpowiedz
0 Lajków
norcse
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
4
27-04-2021
Wiadomość 55 z 82 (9 768 wyświetleń)

Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

For the moment, we do not plan to change in this area while planning additional security factors





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
149
30
02-09-2021
Wiadomość 56 z 82 (9 699 wyświetleń)

Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

#https://spolecznosc.ing.pl/-/user/viewprofilepage/user-id/17746

A co zrobić jeżeli Twoja odpowiedź nikogo nie satysfakcjonuje?
Łapki "w dół" nie przewidujecie w interfejsie?
Na Boga! Dlaczego?

 

To już kolejny głos za dwuskładnikowym uwierzytelnieniem, ale wy tam w bankowym IT wiecie lepiej, prawda?

Nie będzie jakiś tam klient pluł wam w twarz?

Odpowiedz
0 Lajków
Marek_Zegarek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
2
07-01-2021
Wiadomość 57 z 82 (9 691 wyświetleń)

Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

Does this mean you will get rid of this randomly concealed password field or you will jut add more complications instead of implementing U2F properly?

Odpowiedz
0 Lajków
norcse
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
4
27-04-2021
Wiadomość 58 z 82 (9 618 wyświetleń)

Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

[ Edytowane ]

jak w ing pracują nad "autoryzajcą i AUTENTYKACJĄ" to już wiecie, że nic z tego nie będzie.

 

od lat widze wpisy o 2fa i nie ma i nie będzie tego w tym banku

 

w takim "lipnym" mbanku jak logujesz się z nowego miejsca i nowego komputera trzeba się ZAUTORYZOWAĆ smsem, w ING nie ma żadnych przeszkód żeby zalogować się loginem i hasłem w takim przypadku

 

mają też w dopie to żeby wydłużyć pin do aplikacji do 8 znaków

 

jak również to że ludzie chcą 2fa chociażby smsówego przy logowaniu do banku

 

w aplikacji mobilnej stosują kropke zamiast przecinka (Proszę potwierdzić przelew na kwotę 284.13 zamiast 284,13) - jest różnica jak się ma takie coś potwierdzić na telefonie, co nie?

 

Ogólnie jestem klientem banku od ponad 10 lat ale w ostatnich latach jest coraz gorzej, jakość spada coraz bardziej na łeb. Ogólnie będę się przenosił gdzieś gdzie mam 2fa za każdym razem przy logowaniu.

Odpowiedz
0 Lajków
pinger
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-02-2023
Wiadomość 59 z 82 (9 614 wyświetleń)

Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

Czy znacie inny bank gdzie mają odpowiednie 2fa a nie tą przestarzałą metodę? Zastanawiam się też nad zmianą banku. Dzięki

Odpowiedz
0 Lajków
norcse
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
4
27-04-2021
Wiadomość 60 z 82 (9 175 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy