Odpowiedz

Problemy z działaniem maklera

Dzień dobry,

Od kilkunastu minut mam problem z dostępem do maklera. Wyświetla się błąd "nolweb-in error" przez krótką chwilę. Widzę posiadane środki, ale nie mam dostępu do możliwości wykonywania transakcji i obserwowania notowań. Nawet odświeżanie posiadanych środków trwa strasznie długo. Czy są jakieś ogólne problemy?  Kilkukrotne ponowne uruchomienie nic nie daje.

Ktoś ma podobne problemy?

Odpowiedz
0 Lajków
Ciachito
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
21
03-12-2020
Wiadomość 1 z 27 (9 146 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

[ Edytowane ]

Mam dokładnie to samo. Skandaliczne! ING proszę o natychmiastową interwencję.

Odpowiedz
0 Lajków
inwestorING
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-01-2021
Wiadomość 2 z 27 (9 107 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

U mnie dokładnie te same problemy. Niestety to kolejna awaria. Prosimy ING o ustosunkowanie się.
Odpowiedz
0 Lajków
domi12502
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
2
03-12-2020
Wiadomość 3 z 27 (9 043 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

"nolweb-in error" kolejna awaria Maklera,na stronie banku i na mobilnej,porażka

Odpowiedz
0 Lajków
GrzesieKk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
11-12-2020
Wiadomość 4 z 27 (9 023 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

ja np nie mogę sprzedać zakupionych papierów, bo automatycznie wylogowuje

dostępu do konta też nie mam, na zasadzie podglądu

zlecenia jeszcze chodzą, ale strasznie wolno

 

znowu będzie afera ?

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 5 z 27 (8 993 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

Mija równo miesiąc od poprzedniej awarii... Dramat
Odpowiedz
0 Lajków
sobol92
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
1
09-04-2020
Wiadomość 6 z 27 (8 987 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

Potwierdzam, ale u mnie były również wczoraj. Nie tak uciążliwe jak dzisiejsze, ale jednak.

Utrata połączenia z notowaniami, mielenie przy składaniu zleceń... .

Odpowiedź (pomoc z banku) z banku:

- proszę zmienić przeglądarkę na chrome - używam chrome cały czas,

- proszę wyczyścić pliki w przeglądarce i zalogować ponownie - ile razy dziennie to robić?

drobniak
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
86
25
03-12-2020
Wiadomość 7 z 27 (8 977 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

Ciekawostka - kolejne dziwne sytuacje po KOLEJNEJ przerwie konserwacyjnej (5-6 stycznia).

Odpowiedz
0 Lajków
drobniak
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
86
25
03-12-2020
Wiadomość 8 z 27 (8 973 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

a może proszę włączyć urządzenie elektryczne do prądu

wtedy pracuje lepiej

irytujące te podpowiedzi co zrobić...

arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 9 z 27 (8 967 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

Lepiej by byłó jakby co postawili i wypili i niczego nie dotykali ci informatycyEmotikon: Szczęśliwy)

Odpowiedz
0 Lajków
pawlik85
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-01-2021
Wiadomość 10 z 27 (8 966 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy