05-04-2018 16:46
Dobry,
Kilka dni temu próbowałem podpisać dokument w PUE ZUS za pomocą konta ePUAP założonego w ING.
Kilkukrotnie nie udało się przejść do ostatniego etapu potwierdzenia: logowanie do profilu - ok, podpisz dokument - ok, kolejne logowanie w celu potwierdzenia - ok, strona się zawiesiła, po pewnym czasie informacja na stronie "Nie można pobrać danych".
Zalogowałem się na ePUAP i go unieważniłem (na mailu mam potwierdzenia założenia i unieważnienia profilu) i próbowałem założyć nowy. Niestety, każda próba kończy się komunikatem "Nie udało się założyć Profilu Zaufanego. Wystąpiła niezgodność danych."
Co ciekawe, w rejestrze zdarzeń widnieje informacja, że konta ePUAP nigdy nie udało się założyć.
Co z tym zrobić?
06-04-2018 16:58
Prosimy sprawdź, czy masz aktualne dane i złożone oświadczenia o rezydencji podatkowej. Aby to zrobić wystarczy wybrać w Moje ING: Dane i ustawienia -> Dane. Jeżeli wszystkie informacje zgadzają się, prosimy napisz do nas przez Moje ING.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |