21-03-2022 18:51
Szanowne ING,
Od paru dni nie mogę skorzystać z waszej bankowości za pośrednictwem systemu MacOS i jej domyślnej przeglądarki safari. Po wpisaniu loginu, strona z hasłem wygląda na pustą.
Zakładam, że to błąd ze stylami, ponieważ po zaznaczeniu białego pola, widać jakieś elementy.
Wersja MacOS: 12.3 (21E230)
Wersja Safari: 15.4 (17613.1.17.1.6)
22-03-2022 18:54
Chciałabym Ci pomóc, natomiast Twoja sytuacja wymaga sprawdzenia. Przez Społeczność nie możemy potwierdzić Twoich danych, dlatego proszę Cię o kontakt na czacie w Moim ING lub telefonicznie 32 357 00 69. Wtedy przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
19-05-2022 00:34
Ostatnie logowanie do mojego ing miało miejsce 12.05.2022 i jak zawsze przebiegało bezproblemowo. Dziś tj.18/19.05.2022 nie mogę się zalogować. Po naciśnięciu zaloguj kółko kręci się i nic się nie dzieje. Mam pytanie, czy od tego okresu nie zostały przeprowadzone jakieś prace nie uwzględnione w informacjach? Z pewnych ważnych względów korzystam z systemu windows xp oraz przeglądarki mypal. Zaznaczam, że dotąd wszystko śmigało bezproblemowo. Musieliście coś kombinować nie informując użytkowników. Próbowałem logować się również z innego urządzenia o tym samym sofcie i też bezskutecznie. Czy zostanie to naprawione lub jak ominąć problem? Wszystko inne mi działa. Strony innych banków również. Proszę o pomoc i ewent. o jakąś alternatywną metodę logowania. Pozdrawiam.
19-05-2022 22:35
Zgodnie z aktualnym Komunikatem dla użytkowników Systemu bankowości internetowej w zakresie wymagań technicznych dla systemu bankowości internetowej minimalna wersja systemu Windows to wersja 7. Ten Komunikat znajdziesz tutaj:
https://www.ing.pl/indywidualni/tabele-i-regulaminy/regulaminy/bankowosc-elektroniczna
18-07-2022 20:58
Niestety jesteście w błędzie. Można zalogować się z systemu windows xp i przeglądarki Mypal. Macie kiepskich informatyków i dużą niechęć do rozwiązywania problemów swoich użytkowników. Minimalne wymagania to windows 7? I co powiecie na to he he (patrz załącznik). Tworzycie tylko problemy zamiast je rozwiązywać.
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |