20-11-2021 16:27
21-11-2021 16:34
Udało nam się ustalić, że dotyczy to ostatnio wprowadzonych zmian w regułach bezpieczeństwa od firmy Apple. Wystarczy, że zaktualizujesz oprogramowanie do nowej wersji, czyli 15. Jeżeli nie widzisz jeszcze aktualizacji na telefonie/komputerze, to powinnaś móc ją wywołać na komputerze poprzez wyszukiwanie aktualizacji na urządzeniu (po podpięciu telefonu do komputera też to powinno być możliwe). Dodatkowo sprawdź, proszę wersje przeglądarek, z których korzystasz. Rekomendowana wersja Safari to 12.1.2 (i nowsze). W przypadku Chrome jest to wersja 82 (i nowsze).
22-11-2021 22:19
22-11-2021 22:28
Zgłoś nam to na czacie w Moim ING lub pod numerem 32 357 00 69. Przekażemy Twoje sugestie do odpowiedniego zespołu.
27-04-2022 06:49 – ostatnio edytowany 28-04-2022 06:31 przez IlonaU
Nie pamietam hasła do aplikacje mobilej
28-04-2022 06:39
Abyś mógł zmienić PIN do aplikacji, to na ekranie logowania wybierz opcję: Nie mogę się zalogować. Poprosimy Cię o 5 losowych znaków z Twojego hasła do bankowości internetowej.
Jeśli go nie pamiętasz, to nadasz go na nowo na stronie Centrum Pomocy:
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |