24-01-2020 08:20
Dzień dobry,
Mam następujący problem.Po wpisaniu 5 x błędnego hasła otrzymałem sms o tymczasowym zablokowaniu bankowości internetowej.Nadałem nowe hasło, które zostało potwierdzone po wpisaniu otrzymanego od ING sms.Próbuję się zalogować nowo nadanym hasłem i otrzymuje komunikat, że login lub hasło są błędne.Zmieniałem przeglądarki nadawałem hasło jeszcze raz i nic nie działa.Ktoś może stwierdzić o co chodzi ?
Pozdrawiam
25-01-2020 08:22
@keniutek spróbuj jeszcze raz nadać takie hasło. Jak kolejna próba zakończy się niepowodzeniem, to zadzwoń na naszą całodobową infolinię 32 357 00 69. Sprawdzimy jak to wygląda od strony naszego systemu i postaramy się pomóc
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |