29-01-2019 10:48
Problem polega na tym, że po wpisaniu hasła mam mniej więcej 50% szans, że się zaloguję. W 50% przypadków wiszę na ekranie "Pobieramy dane z systemu" i mogę obserwować kręcące się kółeczko w nieskończoność. Ten problem występuje od początku odkąd używam Maca, czyli od ponad roku - był na High Sierra, jest na Mojave. Jest odporny na wszystkie dotychczasowe aktualizacje. Wszystko mam w najnowszych wersjach. To raczej problem z platformą ING, bo wszystkie inne strony działają prawidłowo. Do swojego loginu mam podpięte 2 firmy, może jest to związane z tym. Ktoś może mi pomóc?
29-01-2019 19:08
Proszę, wyczyść historię przeglądania swojej przeglądarki - zaznacz historię z co najmniej ostatniej godziny. To powinno pomóc.
18-02-2019 14:22
Wydaje się, że przy każdorazowym odświeżaniu strony logowania poprzez "hard refresh" (command+shift+R) problem nie występuje. Jednak nie jest to w pełni satysfakcjonujące rozwiązanie, ale obejście, o którym trzeba zawsze pamiętać. Mimo wszystko dziękuję.
19-02-2019 09:15 | Edytowano: 19-02-2019 09:17
Nie wspieramy technicznie systemu iOS dlatego nie znajduje się w wykazie wymagań systemowych. Podczas logowania z poziomu tego systemu zalecamy przeglądarkę Google Chrome. Logowanie na Safari może powodować opisane trudności lub wymagać bardzo częstego czyszczenia pamięci podręcznej.
W razie dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu telefonicznego pod numerem (32) 357 00 24. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00.
02-10-2019 15:52
W inspektorze zauważyłem że blokuje zawartość, stąd:
Otwórz: Safari -> Preferencje -> Witryny -> Blokada zawartości - > "Wyłącz" dla ING
będzie działać.
Pozdrawiam
Przy próbie założenia celu oszczędnościowego, po potwierdzeniu danych, pojawia się komunikat Błąd wczytywania danych Spróbuj ponownie później. Taka sytuacja ma miejsce od dłuższego czasu, zarówno w ba
... 20-04-2024Sytuacja się zmienia, dlatego odgrzebię temat. Jak to wygląda w kwietniu 2024? Na pewno są tutaj osoby, które korzystają.
Mam konto na Revolucie w złotówkach i doładowuję je:
- z karty ING (podejrzewam
... 20-04-2024Szanowna Pani Magdaleno, to nie jest odpowiedź na moje pytanie - wszystko w odpowiedzi znam ponieważ sprawnie poruszam się po aplikacji oraz opisach kredytów. Pracownicy na infolinii nie wiedzą jak ro
... 20-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |