13-09-2021 12:33
Witam,
Od 12 mam następujący problem w sekcji Wydatki i Budżet a mianowicie pokazuje mi sie taki komunikat "Dane są chwilowo niedostępne"
14-09-2021 14:07
Sprawdziliśmy, że wydatki oraz budżet powinny działać poprawnie. Jeżeli korzystasz z aplikacji mobilnej w telefonie, to w ustawieniach telefonu wyczyść jej pamięć podręczną lub ją przeinstaluj. Gdyby to była przeglądarka internetowa, to wyczyść pliki cookies i pamięć podręczną. Jeżeli te rozwiązania nie pomogą, to napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń 32 357 00 69. Sprawdzimy to dla Ciebie.
Dzień dobry,
Czy do obliczania RdD do wakacji kredytowych mozna wziąć pod uwage i dodać do obliczeń obowiązkowe ubezpieczenie ochronne które płacę co miesiąc i jest sciągane razem z ratą z mojego konta
... 25-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |