16-03-2020 17:36
Teraz pewnie mają zamieszanie związane z przechodzeniem pracowników na zdalną pracę, zmianami w obsłudze klientów w oddziałach, oblężeniem bankomatów i zwiększonym ruchem klientów w kanałach elektronicznych. Ryzykowne byłoby dokonywanie zmian w działającym poprawnie systemie, w takim momencie. Za jakiś czas pewnie sytuacja się unormuje i może wtedy wrócą do tych zmian. Trzymam za nich kciuki!
18-03-2020 01:02 | Edytowano: 18-03-2020 01:02
Długo nie musieliśmy czekać!
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |