Odpowiedz

Potwierdzenie "że to ty"

Od kilku dni zmienił się sposób płatności w Google Play. Myslalam ze to wina Googli, ale możliwe, że również nastąpiła zmiana w ING.
Mianowicie: jeszcze niedawno aby wykupić coś w danej grze wystarczyło mi hasło do Gmaila i sprawa załatwiona. Natomiast teraz muszę logować się do banku, wpisywać kod z SMSa i jeszcze potwierdzać ten cały cyrk na grze.
Oczywiście na komputerze, bo na telefonie gra się blokuje. Kupując kilka pakietów zalogowuje i wylogowuje się np. 4 razy z rzędu.
Dziękuję za takie zabezpieczenia, jeżeli to wina banku i nie będzie można z tego zrezygnować, zrezygnuję i zamknę konto.

Bardzo proszę o pomoc i radę, czy to ING zaczął tak zatruwac nerwy.

Pozdrawiam i z góry dziękujęEmotikon: Mrugający
Odpowiedz
0 Lajków
Żaneta0624
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-04-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 182 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie "że to ty"

[ Edytowane ]

@Żaneta0624 Bezpieczeństwo pieniędzy klientów jest dla nas bardzo ważne. Zmiany, o których piszesz, pojawiły się u nas w odpowiedzi na dodatkowe regulacje prawne takie jak dyrektywa PSD2. Musieliśmy dostosować swoje systemy do obowiązujących przepisów. Więcej informacji o 3D Secure i bezpieczeństwu transakcji w internecie znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/karty/3d-secure Mamy nadzieję, że pomimo wprowadzeniu tych zmian nadal pozostaniesz naszą klientką.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 130 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Witaj,
w najbliższym czasie nie planujemy wdrażać kodów QR. Przekazałam Twoją sugestię do właściwego zespołu.

 

Udostępniliśmy jednak opcję "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", która pozwoli Ci szyb

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy