12-01-2021 16:22
Witam.
Dostałem potwierdzenie przelewu w *zip (wcześniej ustawiłem taka opcję w ING Bussines) mailem ale jest z hasłem. Hasła nie ustawiałem więc nie wiem jakie może być?
13-01-2021 20:14
@MartStar W przypadku potwierdzenia Swift, hasłem do otwarcia pliku jest numer Referencje Bankowe.
Proszę, po zalogowaniu do systemu, wybierz: Przelewy i wnioski – poniżej Zobacz Wszystkie, a potem znajdź przelew, którego to dotyczy. W szczegółach przelewu znajdziesz opcję Referencje Bankowe.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |