Bankowość internetowa

Odpowiedz

Ograniczenia w dostępności niektórych usług bankowości internetowej

Witam,
Dzisiaj po zalogowaniu się do bankowości internetowej na komputerze
nie mam dostępu do historii transakcji ROR.

Identyczny problem po zalogowaniu się ma mój syn który też posiada Konto Direct.

 

Po zalogowaniu, w górnym pasku strony pojawił się stały komunikat, cytuję:

Przepraszamy, niektóre funkcje systemu mogą być w tej chwili niedostępne

Po kliknięciu na link "Dowiedz się więcej" dostaję komunikat z którego nadal
nie wynika przyczyna niedostępności ani termin jej zakończenia, cytuję:

Ograniczenia w dostępności niektórych usług
Obecnie działanie niektórych funkcji systemu bankowości internetowej i mobilnej może być ograniczone.
Nadal możesz sprawdzić saldo swoich kont lub wysłać przelew.

Dlatego pytam tutaj na forum:
1. Z czego wynika ograniczenie dostępności niektórych usług bankowości internetowej?
2. Jaki jest przewidywany termin przywrócenia normalnego działania usług bankowości internetowej?

Pozdrawiam,

- Joanna

JoannaLBN
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
2
04-01-2019
Wiadomość 1 z 3 (8 258 wyświetleń)

Re.: Ograniczenia w dostępności niektórych usług bankowości internetowej

[ Edytowane ]

....cykliczne awarie ..... Występują dużo częściej niż w konkurencyjnych bankach ....za co  pobieracie pieniądze ? bo raczej nie za prowadzenie konta 

Odpowiedz
0 Lajków
retros
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
3
03-04-2017
Wiadomość 2 z 3 (8 140 wyświetleń)

Re: Ograniczenia w dostępności niektórych usług bankowości internetowej

@JoannaLBN Wczorajsze kłopoty były spowodowane awarią sprzętową systemu centralnego. Dokładnie, mieliśmy problem z jednym z naszych serwerów. Wczoraj około północy usunęliśmy wszystkie skutki piątkowej awarii wraz z przywróceniem pełnej historii transakcji. Dostęp do Mojego ING i aplikacji mobilnej był już możliwy od około godziny 11.

 

Przepraszamy Was za te kłopoty.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 3 z 3 (8 018 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy