Odpowiedz

Oświadczenie banku

W wyniku ostatnich wydarzeń czy bank mógłby wyjaśnić klientom co było przyczyną tych padnięć systemu. Nie chodzi tu o żadne tajemnice tylko o klarowne oświadczenie co było przyczyną.

Czy było to winą sprzętu, serwerów czy sieci. Myślę że wielu klientow chciałoby wiedzieć. Poza tym skąd wiadomo czy problem z kartami nie będzie się powtarzał, czy płacąc w klepie trzeba być znerwicowanym podchodząc do terminala w sklepie. Zachowajcie się jakoś

tomtar
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
2
25-03-2017
Wiadomość 1 z 4 (16 441 wyświetleń)

Re.: Oświadczenie banku


tomtar pisze:

W wyniku ostatnich wydarzeń czy bank mógłby wyjaśnić klientom co było przyczyną tych padnięć systemu. Nie chodzi tu o żadne tajemnice tylko o klarowne oświadczenie co było przyczyną.

Czy było to winą sprzętu, serwerów czy sieci. Myślę że wielu klientow chciałoby wiedzieć. Poza tym skąd wiadomo czy problem z kartami nie będzie się powtarzał, czy płacąc w klepie trzeba być znerwicowanym podchodząc do terminala w sklepie. Zachowajcie się jakoś


Hmmm..... Wybierz sobie:

1. Nasz system internetowy już działa prawidłowo. Przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia.

2. Moje ING działa prawidłowo. Proszę spróbuj wyczyścić przeglądarkę z której korzystasz. Jeżeli to nie pomoże skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69.

3. Powodem opisanej sytuacji są problemy techniczne systemu bankowości internetowej. Nie są to działania w żaden sposób zamierzone.  Rozumiem, że sytuacja jest niekomfortowa. Nie możemy jednak przewidzieć awarii. Problemy technicznie, które nie wynikają z błędu ludzkiego, są nie do przewidzenia. Dbamy o zapewnienie stabilności systemu i jego płynne funkcjonowanie.  Pracujemy nad przywróceniem pełnej funkcjonalności.
 
W sumie to bez znaczenia - banki nie mają polityki oświadczeń. Doradzam składanie reklamacji, wtedy dostaniesz odpowiedź nr 3. Tyle, że Twoja reklamacja będzie odnotowana i kiedy ING zostanie liderem reklamacji to koledzy z innych banków będą się z nich śmiali. 

Pozdrawiam,

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 2 z 4 (16 349 wyświetleń)

Re.: Oświadczenie banku

[ Edytowane ]

tomtar pisze:

......    Poza tym skąd wiadomo czy problem z kartami nie będzie się powtarzał, czy płacąc w klepie trzeba być znerwicowanym podchodząc do terminala w sklepie......


Jeśli zamierzasz intensywnie korzystać z karty, to taka rada od wieloletniego klienta banków:

nastaw się mentalnie na to, że problem z kartami będzie się zawsze powtarzał, i  kilka razy w roku spotkasz się z brakiem połączenia (z bankiem, lub z MasterCase/Visa) albo też mimo posuiadania środków na koncie dostaniesz "tajemniczą odmowę", która równie tajemniczo "znika" po 30 minutach (zwykle po przekroczeniu limitu tr. zbliżeniowych bez PIN, ale kto ich tam wie czemu jeszcze).

 

Aby się uchronić przed takim stresem masz dwie opcje:

- noś zawsze awaryjną gotówkę w zakamarku kieszeni (100-200zł)

- załóż drugie konto w innym banku i weż kartę z innej organizacji płatniczej niż ta w banku głównym (np. masz MasterCard - to weź Visa, i vice versa).

  

Ja po kilku takich nieprzyjemnych przygodach mam teraz awaryjne konto z kartą w innym banku i tam trzymam 200-300zł.

Jest odmowa/awaria - to wyciągam drugą kartą i przechodzi w 99% takich sytuacji.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Jamniczek
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
15
22-02-2017
Wiadomość 3 z 4 (16 283 wyświetleń)

Re.: Oświadczenie banku

@tomtar Nasze oświadczenie zamieściliśmy w ubiegłym tygodniu na naszej stronie [Aktualności], na blogu i na naszym Facebooku.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
772
171
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (16 206 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.

28-03-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Dzień dobry,

Czy ma już Pani decyzję?

Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żad

...

28-03-2024
Re: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Czyli tak samo potwierdzacie to co pisałem wcześniej, nic tylko piszecie o algorytmie który z bezpieczeństwem nie ma nic wspólnego. Jesteście jedynym bankiem w PL który umożliwia wysłanie przelewu bez

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy