25-07-2019
16:48
– ostatnio edytowany
27-07-2019
14:13
przez
Konto usuni
Dzien dobry,
W piatek ok 20 placilem karta. W historii transakcji pokazuje sie prawidlowa data, ale przy exporcie do PDF juz niestety nie - na pdf pokazuje sie data poniedzialkowa, czyli data zaksiegowania, zarowno w ksiegowaniu jak i dacie transakcji.
31-07-2019 08:55
Dziękuję, że do nas napisałeś w tej sprawie. Przyjrzymy się prezentacji dat i sprawdzimy, co możemy zrobić. Jeśli chciałbyś uzyskać więcej informacji, napisz do nas przez czat po zalogowaniu do bankowości internetowej. Ikonę czata znajdziesz w prawym, dolnym rogu.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |