09-12-2019 20:12
Po wejściu na stronę imoje i próbie zamówienia, zalogowania sie na swoje konto wyskakuje komunikat "Nie udało się pobrać danych". Jak mam to rozumieć czy strona ma jakieś problemy w tym dniu czy coś jest nie tak? Proszę o pomoc.
09-12-2019 20:34
Proszę, spróbuj wyczyścić pliki cookie w przeglądarce lub zmień ją na inną. Podejrzewam, że problem dotyczy właśnie technicznych kwestii przeglądarki. Daj znać czy to pomogło
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |