08-08-2018 21:22
Witam,
pomimo, ze mam zalozony profil, otrzymuje ww. komunikat gdy sie zaloguje do mojego konta aby podpisac plik JPK_VAT.
Loguje sie poprzez strone pz.gov.pl
Czy ktos z Was ma podobny problem?
pozdrawiam,
kamil
09-08-2018 09:49
kamcio mamy zgłoszony błąd logowania do Profilu Zaufanego. Pracujemy nad rozwiązaniem.
Tymczasowo, aby przejść do strony rządowej, wyloguj się do Mojego ING.
09-08-2018 10:54
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |