09-05-2022 09:14 | Edytowano: 09-05-2022 09:26
bananowa już hula od 15 minut, pytanko, kto poniesie odpowiedzialność także finansową za nieprzekazanie dyspozycji anulaty / modyfikacji / składania zleceń na giełdę ? aktualnie realizują się zlecenia które np nie powinny się realizować, a te które miały wejść od 8.30 wiszą sobie dalej nieprzekazane
oczywiście na fluktuacje rynkowe też nie mogę zareagować tak jakbym chciał bo przecież ing jest odłączone od koryta
łaskawie o 9.25 ruszyło
09-05-2022 09:24
09-05-2022 09:52
Też miałem te problemy. Do tego jeszcze jak zlecenia się już uruchomiły to pokazywało nieprawidłowe dane odnośnie tego jakie są zlecenia z prawej i lewej strony na spółkach.
09-05-2022 10:36
Mieliśmy kłopoty z działaniem Maklera. To wpłynęło na trudności w realizacji zleceń i widoczność prawidłowych notowań. Teraz Makler jest już dostępny.
23-12-2022 20:32
Znowu problem z maklerem. Tym razem w aplikacji mobilnej.
23-12-2022 20:41
Prosimy, daj znać jaki problem pojawia się kiedy próbujesz skorzystać z Maklera.
23-12-2022 20:56
Bardzo dziękuję za szybki odzew.
Komunikat:
Problemy z działaniem maklera.
Już pracujemy nad usunięciem.
PS
Właśnie zalogowałem.
Problem rozwiązany.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |