Odpowiedz

Logowanie w przeglądarce

[ Edytowane ]

Opiszę sytuację.

Problem w moim przypadku dotyczy Nokia Lumia 920 i 830 z W8.1 oraz Microsoft Lumia 950. Korzystając z aplikacji Allegro, kupując coś po wybraniu metody płatności proszeni jesteśmy o zalogowanie się do banku i potwierdzenie płatności. Otwiera się przeglądarka a my musimy po podaniu nazwy użytkownika uzupełnić wybrane znaki z naszego hasła - zupełnie jak w wersji na PC. Niestety cokolwiek by człowiek nie pisał i ile raz nie upewniał się, że nie zrobił literówki - NIE MA SZANS na zalogowanie. "Błędna nazwa użutkownika / Hasło"

Kontaktowałem się już kiedyś z Wami w tej sprawie, ale opisywany problem tyczył się Lumii z W7.8 bo na telefonach z W8.1 wszystko było dobrze. Mieliście jakiś problem z protokołami i nie byliście w stanie tego przeskoczyć w W7.8.. No dobra, ale teraz coś poszło chyba nie tak skoro urządenia z W8.1 wypadły.

Trochę się irytujący robicie już, o nowiutkim haraczu za wypłaty z bankomatów nie wspominając..

Odpowiedz
0 Lajków
Darecki
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
15-02-2016
Wiadomość 1 z 2 (7 832 wyświetleń)

Re.: Logowanie w przeglądarce

Ta sytuacja jest związana ściśle z wersją przeglądarki zainstalowanej w telefonie. Pojawia się najczęściej przy najnowszych wersjach przeglądarek, które często są aktualizowane co tydzień. Ze względu na ilość przeglądarek, oraz częstotliwość ich aktualizacji, nie zawsze jesteśmy w stanie zagwarantować prawidłowego działania w każdym przypadku.
Błąd jest ściśle związany z przeglądarką internetową w telefonie, a nie danym modelem telefonu.

MateuszO
Były moderator
Były moderator icon
25
9
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (7 780 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy