Odpowiedz

Konto indywidualne - aktualizacja danych

Czy ktoś z uczestników społeczności ma podobną sytuację jak ja?
Kilkanaście już razy potwierdzałem w interfejsie bankowości internetowej, że moje dane są aktualne
i za każdym kolejnym logowaniem "potykam się" o ten idiotyczny komunikat na stronie startowej, że mam
potwierdzić, że moje dane w systemie bankowym są aktualne Emotikon: Smutny W dodatku komunikat zawiera tekst,
że szczegóły na ten temat znajdę w Wiadomościach - oczywiście w Wiadomościach nic nie ma w temacie.
Pytam uprzejmie Bank, jak długo będziemy się jeszcze bawili w kotka i myszkę???

Odpowiedz
0 Lajków
Marek_Zegarek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
2
07-01-2021
Wiadomość 1 z 6 (3 634 wyświetleń)

Re: Konto indywidualne - aktualizacja danych

Chciałabym Ci pomóc jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów Emotikon: Smutny Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu. Sprawdzimy, co dokładnie jest przyczyną tego komunikatu.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
421
93
12-04-2017
Wiadomość 2 z 6 (3 605 wyświetleń)

Re: Konto indywidualne - aktualizacja danych

Nie jestem zadowolony, już tak odhumanizowaliście formy kontaktu, że aż żal Emotikon: Smutny
Chaty, chatboty, niedługo zaprzęgniecie do kontaktu z klientem sztuczną inteligencję, tylko co to za inteligencja? Emotikon: Smutny

Nie ma rozmowy, bo czat z konsultantem dzisiaj jest z Zenkiem, a za 5 minut albo jutro z Ziutkiem, albo Anielą.
I żadne z nich nie ma mocy sprawczej, i nie chce mi się za każdym razem od nowa opowiadać o moim problemie.

Słabo!

 

Marek_Zegarek

Odpowiedz
0 Lajków
Marek_Zegarek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
2
07-01-2021
Wiadomość 3 z 6 (3 534 wyświetleń)

Re: Konto indywidualne - aktualizacja danych

Możesz sprawę zgłosić nam również telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Jeżeli wolisz kontakt osobisty - zapraszamy Cię do naszego oddziału banku.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
408
81
18-01-2021
Wiadomość 4 z 6 (3 492 wyświetleń)

Re: Konto indywidualne - aktualizacja danych

Poszedłem za radą NataliaKr i zgłosiłem problem pod podanym numerem telefonu - rozmowa była miła, ale nie przyniosła efektu.
Nadal po zalogowaniu "witał" mnie wspomniany komunikat. Dopiero złożenie reklamacji rozwiązało problem.
Naprawdę ubolewam nad odhumanizowaniem kontaktów na linii klient - bank. Woziłem się z tym tematem ponad miesiąc Emotikon: Smutny

Odpowiedz
0 Lajków
Marek_Zegarek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
2
07-01-2021
Wiadomość 5 z 6 (3 271 wyświetleń)

Re: Konto indywidualne - aktualizacja danych

@Marek_Zegarek Zgłoszenie sprawy przez telefon czasami wiąże się z koniecznością przyjęcia dyspozycji do specjalistów IT lub reklamacji. Cieszę się, że w Twoim przypadku udało nam się w końcu rozwiązać ten kłopot.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
232
45
11-02-2020
Wiadomość 6 z 6 (3 233 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Ile lat wstecz ING bierze pod uwagę w ryczałcie?

biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.

 

Martyna, you are useless.

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy