Odpowiedz

Kolejność - imię i nazwisko

Witam, mam proste pytanie dlaczego w Waszym banku najpierw jest nazwisko a potem imię (imiona) a nie odwrotnie. Przez to w niektórych usługach powstają problemy z złym sczytaniem imienia lub nazwiska. To samo w potwierdzeniu przelewu lepiej by było jakby najpierw było imię, drugie imię i nazwisko jak w innych bankach.

Odpowiedz
0 Lajków
AlfaNetrunner
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
26
6
11-08-2021
Wiadomość 1 z 10 (15 216 wyświetleń)

Re: Kolejność - imię i nazwisko

Napisz, proszę, w jakich usługach napotkałeś kłopot, który opisujesz? Przekazałem również Twoją sugestię do osób, które zajmują się rozwojem naszych systemów. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 10 (15 167 wyświetleń)

Re: Kolejność - imię i nazwisko

Profil Zaufany i PUE ZUS

Odpowiedz
0 Lajków
AlfaNetrunner
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
26
6
11-08-2021
Wiadomość 3 z 10 (15 147 wyświetleń)

Re: Kolejność - imię i nazwisko

Chcielibyśmy to dla Ciebie wyjaśnić. Prosimy, podaj nam więcej informacji. Jaki dokładnie pojawia się komunikat, kiedy logujesz się do PUE ZUS przez Profil zaufany u nas?

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
92
16
14-12-2020
Wiadomość 4 z 10 (15 137 wyświetleń)

Re: Kolejność - imię i nazwisko

Każe mi sprawdzić poprawność danych bo podczas logowania zamiast imienia pobiera nazwisko a zamiast nazwiska imię i drugie imię. Warto zaznaczyć że dane w bankowości są wprowadzone poprawnie i sprawdzone.

Odpowiedz
0 Lajków
AlfaNetrunner
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
26
6
11-08-2021
Wiadomość 5 z 10 (15 101 wyświetleń)

Re: Kolejność - imię i nazwisko

Proszę daj jeszcze znać - czy konta w tych portalach utworzyłeś w Moim ING, przez zakładkę Usługi, czy korzystałeś z innego banku lub urzędu?


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
560
122
19-03-2018
Wiadomość 6 z 10 (15 043 wyświetleń)

Re: Kolejność - imię i nazwisko

W aplikacji Moje ING

Odpowiedz
0 Lajków
AlfaNetrunner
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
26
6
11-08-2021
Wiadomość 7 z 10 (15 018 wyświetleń)

Re: Kolejność - imię i nazwisko

Najlepszym rozwiązaniem w tej sytuacji będzie zarejestrowanie zgłoszenia technicznego. Tutaj nie możemy go przyjąć, dlatego prozę, skontaktuj się z nami w tej sprawie:

- na czacie dostępnym po zalogowaniu do bankowości internetowej, lub

- na całodobowej infolinii. To jest numer: 32 357 00 69.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
92
16
14-12-2020
Wiadomość 8 z 10 (14 959 wyświetleń)

Re: Kolejność - imię i nazwisko

Czy można zmienić sposob wyswietlania swoich danych? Tzn najpierw imię a pozniej nazwisko? I zrezygnować z wyswietlania drugiego imienia? 

aaa12345
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
77
12
12-08-2021
Wiadomość 9 z 10 (13 850 wyświetleń)

Re: Kolejność - imię i nazwisko

Niestety nie ma możliwości zmiany sposobu wyświetlania imienia i nazwiska ani ukrycia drugiego imienia — dziękuję za sugestię, przekażę ją do odpowiedniej jednostki.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MateuszS
Moderator
Moderator icon
146
30
02-09-2021
Wiadomość 10 z 10 (13 804 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Trzymam kciuki za pozytywną i szybką decyzję dla Ciebie 🙂

28-03-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Gratuluję i bardzo dziękuje za informację Emotikon: Szczęśliwy

28-03-2024
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Niestety całe ING, tam gdzie nie trzeba to wielce dbają bezpieczeństwo, tak jak z tym CarPlay wymagającym odblokowania tel, albo jak aktywujesz U2F w aplikacji to każde uruchomienie aplikacji wymaga p

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy