15-08-2019 09:08
Szanowne ING,
widzę, że zniknęła sekcja "Odbiorcy" z systemu bankowości internetowej. Gdzie teraz można edytować dane odbiorce zdefiniowanych? Przy przelewach jest lista odbiorców, ale tam nie widzę opcji ich edycji.
15-08-2019 21:58
16-08-2019 09:07
@Mitchris opcję Odbiorcy znajdziesz w zakładce Usługi i narzędzia - sekcja Zarządzenia płatnościami.
03-03-2022 14:42
Już odpowiadam, bo zmagałam się również z tym problemem.
U góry mamy "USŁUGI", po rozwinięciu szukamy "Ułatwienia płatności" i klikamy w "ODBIORCY".
To wszystko.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |