Odpowiedz

Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

Przekazałem Twoją sugestię do zespołu, który zajmuje się rozwojem bankowości internetowej. 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
143
04-09-2015
Wiadomość 21 z 32 (10 802 wyświetleń)

Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

Czy z przekazywania informacji coś wynika? Czy jakaś odpowiedź zwrotna nadchodzi? Funkcjonalności jak nie było, tak nie ma. 

Odpowiedz
0 Lajków
aaaby
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-02-2019
Wiadomość 22 z 32 (10 143 wyświetleń)

Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

W najbliższym czasie nie planujemy wprowadzenia tej funkcjonalności w naszym banku, ale nie wykluczamy tego w przyszłości. Bierzemy pod uwagę każdą sugestię przesłaną przez naszych klientów, ale nie każda z nich może być zrealizowana. Jeżeli coś się w tym temacie zmieni to damy znać.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 23 z 32 (10 125 wyświetleń)

Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

Czekam z niecierpliwością na ponowne uruchomienie opcji cyklicznego doładowania ...

Odpowiedz
0 Lajków
tomspec
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
07-08-2019
Wiadomość 24 z 32 (9 373 wyświetleń)

Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

Ja również. Jak można w ogóle było usunąć taką opcję, to naprawdę bardzo uciążliwe. Patrząc w ogóle na odpowiedzi zaczynam żałować, że zmieniłam bank na ING...
Odpowiedz
0 Lajków
Kanarek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-09-2019
Wiadomość 25 z 32 (9 124 wyświetleń)

Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

Na ten moment nie mamy żadnej informacji o przywróceniu tej usługi. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 26 z 32 (9 092 wyświetleń)

Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

Czy od zeszłego roku zmieniło się coś w kwesti podejścia do tej funkcjonalności?
Jakie przeszkody stoją na implementacji regularnego doładowania telefonu?

Odpowiedz
0 Lajków
Buszu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-09-2020
Wiadomość 27 z 32 (7 148 wyświetleń)

Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

W najbliższym czasie nie planujemy udostępnienia takiej funkcji. Możliwe, że pojawi się w przyszłości. Jeżeli coś się zmieni, to damy o tym znać naszym klientom. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 28 z 32 (7 131 wyświetleń)

Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

Dzień dobry, czy w tej sprawie coś się ruszyło? Jestem klientem ING od wielu lat i nie rozumiem jak może nie być tak podstawowej funkcjonalności w systemie online tego banku. Zwłaszcza, że kiedyś taka opcja istniała.

Odpowiedz
0 Lajków
Michal_91
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
29-11-2021
Wiadomość 29 z 32 (4 889 wyświetleń)

Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

Dzień dobry Emotikon: Szczęśliwy
rozumiem, że ta funkcja jest dla Ciebie istotna. Obecnie jednak nie planujemy zmiany w tym temacie. Przekazałam jednak Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
425
93
12-04-2017
Wiadomość 30 z 32 (4 849 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Widząc ten post ucieszyłem się, że nie jestem sam. Tzn, że kredyt na dom i że temat ciągnie się w nieskończoność. My złożyliśmy przez doradcę zewnętrznego wniosek 26.02, po drodze jakiś brak więc do a

...

18-04-2024
Re: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Rozumiemy, że taka sytuacja może nie być komfortowa. Jednak każdy wniosek rozpatrujemy indywidualne i może wymagać dodatkowej weryfikacji. 

Dziękujemy za Twoje opinie dotyczące statusów wniosków. Prze

...

18-04-2024
Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam! Mam dziwny problem z aplikacją Moje ING. Od dzisiaj rana podczas próby włączenia aplikacji, zaczyna się ona szybko odświeżać a przy tym odtwarza się dźwięk jakiegoś powiadomienia i wibracja. (I...

17-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy