25-01-2017 14:30
Witam. W nocy próbowałem doładować sobie telefon za stówke, jednak przy potwierdzaniu przelewu pojawiał mi się komunikat:
"Doładowanie telefonu nie będzie zrealizowane. Spróbuj ponownie"
Pomyślałem, że jest to chwilowe i doładuję sobie teraz. Niestety dalej nie mogę. W historii doszedł mi wpis "-100zł", na szczęście zostało od razu zwrócone. Kiedy ten problem będzie rozwiązany?
26-01-2017 14:51
W dniu wczorajszym występowały problemy z doładowaniem telefonu. Problem ten został już rozwiązany. Przepraszam za powstałe utrudnienia.
28-01-2017 17:12
Witam mam dzisiaj ten sam problem co robic :-)
29-01-2017 09:32
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |