14-09-2021 06:47
Witam
Tak sobie czytam ostatni news z Sekuraka na temat duplikacji SIM i naszła mnie podobna konkluzja co w artykule, czyli może warto by było wyłączyć w swoim banku autoryzacje sms i zostawić tylko autoryzację przez aplikację mobilną
Czy w ING jest to możliwe?
15-09-2021 06:43
Na ten moment nie ma takiej możliwości. To system decyduje kiedy i jaka autoryzacja jest wymagana. Jeśli zasugerujemy autoryzację w aplikacji mobilnej, możesz ją zamienić na SMS, ale nie odwrotnie.
Dziękujemy za Twoją sugestię Zapisaliśmy ją 👍
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |