Odpowiedz

Re.: Błędy we wniosku rodzina 500+

To jest  tragedia  , człowiek chcial pomoc  wskazał dokładnie gdzie  jest  błąd  a odpisano mi ze  z pytaniami    mam się kierować do jednostki  samorzadowej. Jakie pytania  ? MOSR widzial  zrzut ekrano  jednoznacznie stwierdzono  ze  jest  bląd ?  Skoro zaznacza się  że nastąpila utrata  powinno  być  zaznaczone  ze dochód utracono ! A nie  tak jak w tej chwili  Dochód uzyskano  z legendą i unformacją  co to jest utrata ?  We wniosku nie ma  te z  dwoch miejsc   gdzie zaznacza się uzysk ! 

 

W pkt   7,3  zawiera  się informację dotyczące 

1., utraty 

2. uzysku  

nie ma możliwosci   zaznaczenie dwa razy pkt  2 

 

Czy ktoś  się wkoncu  obudzi  ... ludzie  wysyłają błędne  wnioski   nie patrzac  na podgląd  a  bank  osoby które  wskazuje  błąd  odsyła po porady do jednoestek samorzadowych. Proponuje więc  by sam się  udał  po wsparcie  i porównal wniosek papierowy   z  tym co udiostepnil. Ja osobiscie wniosku  nie złorzyłam  .. uzysk miałam jeden i utrate  też o której w moim wniosku nie  ma mowy ..... 

 

mrszer
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
5
01-04-2016
Wiadomość 21 z 27 (10 004 wyświetleń)

500+ błąd we wniosku dotyczący utraty dochodu

Sprawdzajcie podgląd  wniosku w szczególności  ci  u których nastąpiła  utrata dochodu - system  zaznacza  błędnie dwa  razy uzysk ,, nie zaznaczając  urtraty ,,,  Ponizej zrzuty

mrszer
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
5
01-04-2016
Wiadomość 22 z 27 (9 998 wyświetleń)

Re.: 500+ błąd we wniosku dotyczący utraty dochodu

@mrszer Zgłosiliśmy to - dziękujemy za szczegóły i załącznik.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 23 z 27 (9 988 wyświetleń)

Re.: 500+ błąd we wniosku dotyczący utraty dochodu

Zauważyłem ,że w TV mówią o błędnie wypełnionych wnioskach ! Nie wpisanie pierwszego dziecka !
Ale nie ma takiej możliwości ponieważ formularz automatycznie przechodzi do dziecka drugiego i dalej do kolejnego czyli trzeciego itd....!
Reasumując wyjdzie na to ,że nasze wnioski będą blednę !
Opcja NUMER 2 to w kolejnym etapie można dodać członków rodziny i prawdopodobnie tutaj w tej opcji
należy dopisać WSZYSTKICH CZŁONKÓW RODZINY !
Co teraz ?
Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofB
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
31-03-2016
Wiadomość 24 z 27 (9 789 wyświetleń)

Re.: 500+ błąd we wniosku dotyczący utraty dochodu

@KrzysztofB Obecnie wniosek powinien już działać prawidłowo. W przypadku problemów z wypełnieniem wniosku, prosimy o kontakt z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub przez system bankowości internetowej.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 25 z 27 (9 571 wyświetleń)

Re.: 500+ błąd we wniosku dotyczący utraty dochodu

Kolejna sprawa niektóre banki właściciela wstawiają automatycznie do członków rodziny a w ING niestety NIE !
I tutaj pojawia się kolejny problem :-)
Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofB
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
31-03-2016
Wiadomość 26 z 27 (9 287 wyświetleń)

Re.: 500+ wniosek online

Proponuje robić ostrożnie i jeżeli wyświetli błąd nie wysyłać kolejny bo na 99,9% wniosek został wysłany o czym dowiemy się po chwili na skrzynce mailowej.
Kolejna sprawa PAMIĘTAJCIE o dodawaniu członków rodziny - WSZYSTKICH !
Siebie również musimy wpisać ! Jeżeli tego nie zrobimy będzie błąd.
Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofB
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
31-03-2016
Wiadomość 27 z 27 (9 286 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy