Odpowiedz

"Zeskanuj i zapłać QR" w Moje ING mobile

Witam, kiedy zostanie udostępniona bardzo przydatna funkcja "Zeskanuj i zapłać QR" w Moje ING mobile? Wszystkie banki posiadają taką funkcję w swoich aplikacjach prócz ING. Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
MreaperS
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
57
6
12-06-2017
Wiadomość 2 z 13 (35 605 wyświetleń)

Doładowania stałe w portalu transakcyjnym.

[ Edytowane ]

Witam, kiedy ING Bank udostępni w portalu transakcyjnym opcje "doładowania stałe"?  W starej wersji była dostępna takowa funkcja. W większości banków, też ta funkcja jest dostępna. Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
MreaperS
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
57
6
12-06-2017
Wiadomość 1 z 13 (35 633 wyświetleń)

Re: Doładowania stałe w portalu transakcyjnym.

Analizujemy przeniesienie funkcji stałych doładowań do Mojego ING. W kwestii kodów QR - mamy w planach Emotikon: Szczęśliwy O zmianach będziemy informować na bieżąco. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
425
93
12-04-2017
Wiadomość 3 z 13 (35 562 wyświetleń)

Doładowania stałe oraz funkcja "zeskanuj i zapłać QR"

Witam, 29.10.2017r zadałem pytanie o doładowania stałe jak i funkcję "zeskanuj i zapłać QR". Za parę dni minie rok od tego czasu a Wy nadal nie potraficie wprowadzić prostych funkcji. Dla mnie ING zaczyna być gorszy od PKOBP w innowacjach (bo o ofertach lepiej nie wpominać w porównaniu do innych banków). Czy takie funkcje zostaną wprowadzone przez ING?

Odpowiedz
0 Lajków
MreaperS
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
57
6
12-06-2017
Wiadomość 4 z 13 (32 611 wyświetleń)

Re: Doładowania stałe oraz funkcja "zeskanuj i zapłać QR"

MreaperS Przykro mi, że tak uważasz Emotikon: Smutny Na bieżąco wprowadzamy nowe funkcjonalności. 
Nie wykluczamy, że w przyszłości pojawi się u nas rozwiązanie, o którym piszesz. Teraz nie możemy zadeklarować konkretnego terminu. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 5 z 13 (32 560 wyświetleń)

Re.: "Zeskanuj i zapłać QR" w Moje ING mobile

Podłączam się do pytania. Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
tombien
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
2
12-04-2016
Wiadomość 6 z 13 (34 064 wyświetleń)

Re: Re.: "Zeskanuj i zapłać QR" w Moje ING mobile

tombien Na chwilę obecną nie mamy nowych informacji w tym temacie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 7 z 13 (34 062 wyświetleń)

Re: Doładowania stałe w portalu transakcyjnym.

 @MartynaC Od roku analizujecie lub przenosicie usługi ze starej bankowości. Śmieszne to już jest, zero kompetencji. Rok temu ta sama odpowiedź. 

Odpowiedz
0 Lajków
MreaperS
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
57
6
12-06-2017
Wiadomość 8 z 13 (33 965 wyświetleń)

Re: Doładowania stałe w portalu transakcyjnym.

@MreaperS Z uwagi na malejące zainteresowanie stałymi doładowaniami, zdecydowaliśmy się nie przenosić tej opcji do Mojego ING.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 9 z 13 (33 914 wyświetleń)

Re: Doładowania stałe w portalu transakcyjnym.

Odgrzewam kotleta sprzed 3 lat. Czy tyle czasu to za mało, żeby wprowadzić tę prostą funkcjonalność, którą już wszyscy mają?

kshyhu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
01-09-2021
Wiadomość 10 z 13 (13 576 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy