Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re: Re.: Zablokujemy Ci aplikację Moje ING pobraną z nieautoryzowanego źródła

Drogi moderatorze, wyczyściliście wszystkie potencjalne rozwiązania dla klientów i ja to rozumiem, bank ma taką a nie inną politykę i uważa to za niebezpieczne. Dlaczego jednak dalej "kasujecie" możliwość korzystania z aplikacji osobą które nie chcą używać aplikacji google lub z systemu iOS?

Chcecie aby wszyscy byli bezpieczni to powinniście zamieścić bezpieczną aplikację w formie .apk i w formie dla iOS (Nie wiem jakie to rozszerzenie).
Zwolennicy wolnego oprogramowania to rosnąca grupa ludzi więc ja w ich imieniu proszę o zastosowanie powyższego rozwiązania (Aplikacja możliwa do pobrania na stronie ing) 

 

W przeciwnym wypadku zwyczajnie bank zacznie tracić klientów. Ja sam rozglądam się za inną opcją, chociaż do tej pory uważałem ing za bardzo dobre rozwiązanie.

Wszyscy którzy chcą aplikacji na stronie ing klikajcie lajka. Zobaczymy czy będę miał ich więcej niż post Pana moderatora

Ride92
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
6
26-10-2022
Wiadomość 11 z 14 (4 606 wyświetleń)

Re.: Zablokujemy Ci aplikację Moje ING pobraną z nieautoryzowanego źródła

W pełni zgadzam się z swoim przedmówcą, gdyż do 30-10-2022 r., a dokładniej to do godziny 6.30 aplikacja banku bez żadnych problemów działała mi na telefonie Huawei DRA-LX9. Aplikacja Alior Banku dalej bez żadnych problemów działa.

Odpowiedz
0 Lajków
DARsoft2505
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
31-10-2022
Wiadomość 12 z 14 (4 503 wyświetleń)

Re.: Zablokujemy Ci aplikację Moje ING pobraną z nieautoryzowanego źródła

[ Edytowane ]

Blokada aplikacji dotknęła również mnie.Reklamacje z prośbą o przywrócenie aplikacji nie przyniosły skutku.Bank pokazuje tego typu polityką swoim klientom "środkowego palca" i gdzie ich ma ... Oczywiście bezpieczeństwo jest najważniejsze, ale to klient bierze na siebie odpowiedzialność za instalację aplikacji z "nieznanego źródła". Bank nie udostępnia aplikacji na swojej stronie - o czymś to świadczy... Zlikwidowałem kartę ...likwiduję kolejne produkty ... przenoszę się do innego Banku, który nie ma z tym problemu, a był moim bankiem drugiego wyboru co innym również radzę jak na razie obecny, ale za niedługo były już klient.Tak się właśnie traci klientów ...

Odpowiedz
0 Lajków
Uzytkownik657
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
18-11-2022
Wiadomość 13 z 14 (4 285 wyświetleń)

Re.: Zablokujemy Ci aplikację Moje ING pobraną z nieautoryzowanego źródła

Blokada aplikacji na telefonie dopadła i mnie.

 

Polityka banku odnośnie aplikacji jest szkodliwa dla użytkowników i niezrozumiała.

Nie wiem jaki jest cel takiej blokady.

Tak jak przedmówcy bank mógłby opublikować plik apk na swojej stronie i wszyscy byliby zadowoleni.

 

Liczę na to, że ktoś jednak odblokuje możliwość instalacji poza googlem.

Odpowiedz
0 Lajków
Damian2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
28-08-2018
Wiadomość 14 z 14 (3 844 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy