11-07-2019 17:45
12-07-2019 17:48
@Małgosia Przepraszam Cię za kłopoty związane z otwarciem konta dla dziecka przez aplikację mobilną. Proszę, spróbuj otworzyć konto po zalogowaniu do bankowości przez przeglądarkę internetową. Jeśli to nie pomoże, to napisz do nas wiadomość lub na czacie z Mojego ING. Sprawdzimy to.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024