Aplikacja mobilna

Odpowiedz

W powiadomieniach z banku tytuł przelewu.

Sugestia . W powiadomieniach z banku na telefon w informacji o przelewach przydałabysię informacja tytuł przelewu .

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
zbiiwi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
28-06-2017
Wiadomość 1 z 6 (12 141 wyświetleń)

Re.: W powiadomieniach z banku tytuł przelewu.

Dziękujemy Ci za przesłany pomysł Emotikon: Szczęśliwy Przekazałam go dalej.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (12 111 wyświetleń)

Re.: W powiadomieniach z banku tytuł przelewu.

Czytaj: odbiłam piłeczkę.

Komu? Kiedy? Jaka jest odpowiedź?

Można prosić o szczegóły?

Odpowiedz
0 Lajków
WitKac7
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
3
21-08-2017
Wiadomość 3 z 6 (11 132 wyświetleń)

Re.: W powiadomieniach z banku tytuł przelewu.

Każdą zgłaszaną sugestią analizujemy pod kątem przydatności dla klientów oraz możliwości technicznych ich wprowadzenia.  

Co do tego konkretnego zgłoszenia, nie mam obecnie informacji, czy zostanie ono przez nasz wdrożone. 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
143
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (11 106 wyświetleń)

Re.: W powiadomieniach z banku tytuł przelewu.

Pozwolę sobie odświeżyć temat. Minęły dwa lata i nic się w tej kwestii nie zmieniło - dlaczego w treści powiadomienia nie ma żadnych istotnych danych? Dlaczego przy transakcji kartą nie widzę kiedy była transakcja, a jedynie "Płatność kartą XXX". Dlaczego nie można pokazać czy ta płatność była w bankomacie (którym?) / sklepie / przez Internet? Nie mówię już o takim detalu jak kraj, czy firma, która obciążyła kartę. 

Podobnie zresztą rzecz ma się ze zwykłymi transakcjami: XXX.XX mniej na Twoim - "nazwa konta". czy to naprawdę wszystko, na co stać tę aplikację? Nie można podać innych szczegółów transakcji w powiadomieniu (tytułu, odbiorcy/nadawcy)? 
Tak często podpieracie się Państwo bezpieczeństwem, a nie pozwalacie szybko zweryfikować choćby takich informacji. Trzeba każdorazowo logować się do aplikacji, żeby sprawdzić szczegóły. Żeby jeszcze powiadomienie otwierało konkretną transakcję, ale znowu – trzeba przedzierać się przez wszystkie i szukać po dacie / kwocie żeby odszukać tę właściwą.
Chociaż chyba sobie sam odpowiem: „Dziękujemy za zgłoszenie. Przekażemy pana uwagi do właściwego działu i poinformujemy, jeśli będziemy planowali wdrożenie takiego rozwiązania”?
Rozwiązane Emotikon: sfrustrowany

Odpowiedz
0 Lajków
Gustaff
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
16-09-2019
Wiadomość 5 z 6 (7 722 wyświetleń)

Re: W powiadomieniach z banku tytuł przelewu.

Niestety, ale nie mogę przekazać Ci informacji, które chciałbyś przeczytać. Nie planujemy w najbliższym czasie zmian w treści powiadomień PUSH. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1073
215
07-06-2017
Wiadomość 6 z 6 (7 291 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nadpłata w okresie karencji

Witam. Mam uruchomiony kredyt hipoteczny. Obecnie spłacam tylko raty odsetkowe (okres karencji), zostały mi do uruchomienia trzy transze. Czy w takim przypadku mogę już nadpłacać uruchomioną kwotę kre...

16-04-2024
'Raz dwa trzy, apkę masz i Ty' - 100 zł??

cześć,

 

chciałam zapytać, czy jest tu może ktoś kto dostał obiecane 100 zł za założenie aplikacji? ja wciąż czekam, a wydaje mi się, że spełniłam wszystkie warunki z regulaminu...

 

pozdrawiam!

16-04-2024
Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Wniosek trafił do analizy 5.03.2024 zakończone 4.04.2024 - miało być 16 dni wyszło 21 dni.

4.04.2024 nagle się okazało, że potrzeba dokumentów, które można było załatwić wcześniej i od 11.04 trwa dodat

...

16-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy