15-08-2018 22:59
17-08-2018 07:11
Dzięki za sygnał - zgłosiłam to.
Masz rację, w analizie wydatków nie sortują się transakcje po wybraniu konkretnej kategorii.
Po zalogowaniu do Moje ING przez przeglądarkę - działa poprawnie.
24-08-2018 23:04
27-08-2018 09:34 | Edytowano: 27-08-2018 09:36
W weekend mieliśmy prace serwisowe, w trakcie których wyprowadziliśmy ten błąd.
Obecnie sortowanie działa poprawnie.
Przepraszamy za utrudnienia.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024