Odpowiedz

Problem ze ściągnięciem aplikacji

Witam, wczoraj aplikacja mobilna nie chciała mnie przepuscic bez ściągnięcia aktualizacji w sklepie. Jak wchodzilam na sklep, to strona nie chciała się załadować. Dzisiaj usunęłam aplikację i chciałam zainstalować ją ponownie, jednak w sklepie nie przepuszcza mnie i wyskakuje komunikat "coś poszło nie tak". Dotyczy to tylko tej aplikacji. Zresetował telefon kilka razy, wyczyściłam go, jednak wciąż nie mogę ściągnąć apki. Co robić?
Odpowiedz
0 Lajków
Jelonpasjans
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
07-05-2021
Wiadomość 1 z 4 (7 439 wyświetleń)

Re: Problem ze ściągnięciem aplikacji

Naszą aplikację udostępniamy dla telefonów z systemem: 
- Android (od wersji 7.0),
- iOS (od wersji 11).

Jeśli masz aplikację na telefonie z systemem Android w wersji od 7.0 spróbuj wyczyścić dane aplikacji Google Play i pobierz aktualizację ponownie. 
Jak to zrobisz wyłącz i włącz telefon. Następnie spróbuj pobrać aplikację raz jeszcze.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (7 349 wyświetleń)

Re.: Problem ze ściągnięciem aplikacji

Miałem niedawno ten sam problem. 

Rozwiązaniem jest zaktualizowanie sytemu w twoim smartfonie do nowszego androida np. Android 10, który jest obecnie w najtańszych nowszych dostępnych smartfonach. Jednak jeśli masz jakiegoś starego smartfona to będzie on za słaby by zaktualizować go i pozostaje kupić nowy telefon. Inne rozwiązanie to zmienić bank, na taki który ma działającą aplikację na starych telefonach Emotikon: Mrugający

Ja osobiście po prostu kupiłem nowy telefon, jeden z tańszych chińskich, który ma właśnie Android 10 i aplikacja ING działa bez problemu. 

Odpowiedz
0 Lajków
kr
kr
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
09-04-2017
Wiadomość 3 z 4 (7 304 wyświetleń)

Re: Problem ze ściągnięciem aplikacji

Czyli odcieliscie spora część smartfonow od bankowości mobilnej ING.
Moja mama mi dziś przynosi smartfon Samsunga i mówi, że jej coś aplikacja nie działa.
W sklepie Play brak nowej wersji, brak jakiejkolwiek. Jakie było moje zdziwienie, jak wydedukowałem, że po prostu zablokowaliście możliwość instalacji aplikacji na androidach poniżej 7.0.
Dno.
Odpowiedz
0 Lajków
tekkno
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
0
21-07-2020
Wiadomość 4 z 4 (7 219 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Dzień dobry,

Czy ma już Pani decyzję?

Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żad

...

28-03-2024
Re: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Czyli tak samo potwierdzacie to co pisałem wcześniej, nic tylko piszecie o algorytmie który z bezpieczeństwem nie ma nic wspólnego. Jesteście jedynym bankiem w PL który umożliwia wysłanie przelewu bez

...

28-03-2024
Wakacje kredytowe 2024, dochód

Dzień dobry, czy 13stka wliczana jest do dochodu przy obliczaniu RdD? Czy skoro bank nie wizął jej pod uwagę przy liczeniu zdolności kredytowej, teraz też należy ją pominąć ?

27-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy