Odpowiedz

Płatności kartą w telefonie

Cześć wszystkim. Telefon Xiaomi redmi 8pro, aplikacja mobilna ING w felefonie, karta Visa dopisana do telefonu. Do chwili obecnej płaciłem kartą w telefonie bez żadnych problemów. Nagle płatności kartą przestały działać. Przy próbie płatności, pokazuje się komunikat google G pay, "dodaj kartę do płatności G pay", czego nie chce wcale robić. Do chwili obecnej płaciłem z poziomu aplikacji ING i tak chciałbym dalej robić. Nie chciałbym usunąć google z telefonu bo i tak się nie da zrobić tego z androida, a poza tym jest przudatna. Usunąłem samo Gpay , ale to nic nie dało, nadal ten sam komunikat. Nfc włączone, karta ING ustawiona jako domyślna do płatności telefonem. Z góry dziękuję za pomysły rozwiązania problemu.
Odpowiedz
0 Lajków
Falbork
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-09-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 603 wyświetleń)

Re: Płatności kartą w telefonie

Komunikat, który opisujesz wskazuje, jakby to jednak inna forma płatności, niż nasza, była ustawiona w Twoim telefonie jako domyślna. Spróbuj wejść w telefonie w ustawienia i znajdź opcję odpowiadającą za metody płatności telefonem. Upewnij się, że masz tam ustawioną do płatności naszą aplikację. Jeżeli tak, a mimo to komunikat się powtarza, to napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń 32 357 00 69. Nasi specjaliści sprawdzą, jak to wygląda po naszej stronie.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 564 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy