14-03-2017 23:47
Czy jest szansa na opcję wymuszania odblokowania telefonu by zapłacić zbliżeniowo (hce)? W tej chwili wystarczy podświetlenie ekranu co moim zdaniem jest zbyt słabym zabezpieczeniem. Telefon w przeciwnieństwie do karty jest często trzymany na wierzchu i istnieje większe ryzyko tego,że ktoś zapłaci sobie moim telefonem.
15-03-2017 08:38
15-03-2017 09:36
15-03-2017 09:54
15-03-2017 15:25
Również jestem zdania, że płatności zbliżeniowe powinny działać tylko po odblokowaniu telefonu, a nie po podświetleniu samego ekranu. Nie zawsze pamiętam, żeby wyłączyć NFC w telefonie i dlatego w razie zgubienia urządzenia można sobie narobić niezłych kłopotów.
15-03-2017 17:17
@admg Dziękujemy za sugestie. Co jakiś czas aplikacja poprosi Cię również o zalogowanie, aby móc dalej płacić za pomocą HCE.
21-03-2017 22:51
Witam. Płacę telefonem od kilku dni, dzisiaj zrobiłem kilka testów.
Co ważne - mam Samsunga S7 z ustawioną blokadą na odcisk palca oraz włączonym Always On Display (cały czas wyświetlają się na ekranie informacje takie jak godzina i nieodebrane połączenia). Najnowsza dostępna wersja androida - 7.0
Do tej pory za każdym razem przy płaceniu odblokowywałem telefon "do pulpitu" za pomocą odcisku palca. Dzisiaj spróbowałem tylko podświetlić ekran (cały czas z blokadą) - płatność przeszła... Poszedłem krok dalej - przy następnej płatności po prostu przyłożyłem telefon do terminala - płatność przeszła (!). Jutro wyłączę Always On Display i wtedy spróbuję zapłacić bez podświetlania ekranu. Jeśli płatność będzie zaakceptowana - poziom zabezpieczeń jest zerowy. Jaki jest sens za każdym razem włączać i wyłączać NFC, życie sobie trzeba ułatwiać a nie komplikować. Po co nowoczesne telefony mają zaawansowane zabezpieczenia, jeśli nie są one wykorzystywane przez bank, gdzie bezpieczeństwo powinno stać na pierwszym miejscu?
21-03-2017 23:22
21-03-2017 23:25
22-03-2017 08:04
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024