Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re.: Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!

Hej, gdzie w aplikacji szukać kodu Blik?
Odpowiedz
0 Lajków
pd
pd
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
31
29-10-2015
Wiadomość 11 z 23 (40 625 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!

W Moim ING Mobile nie ma jeszcze kodów BLIK. Znajdziesz je w dotychczasowej wersji aplikacji mobilnej, obie dostępne są w tym samym czasie. Kody BLIK w Moim ING Mobile udostępnimy później.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 12 z 23 (40 591 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!

Aplikacja "Moje ING Mobile" wcale nie jest taka mobilna jakby to wynikało z nazwy. Często przebywam w zasięgu sieci 2G/3G (słaby zasięg 3G, przechodzący w 2G), tak tak drodzy bankowcy są jeszcze takie rejony w Polsce, gdzie nie ma LTE. Próba zalogowania się przy takim zasięgu do nowej aplikacji mobilnej to zgroza, kilka minut oglądania kręcącego się kółka i nic się nie zmienia, nie można się zalogować. Natomiast logowanie do starego INGMobile jest bezproblemowe nawet przy słabym zasięgu i można wykonać niezbędne operacje. Może nowe "Moje ING Mobile" ciągnie za sobą zbyt duży balast (reklamy, paragony, finansometry itp. itd.) ale kogo to obchodzi, skoro w warunkach laboratoryjnych wszystko działa jak należy a każdemu "bankującemu" klientowi te dodatki są niezbędne do życia.

sud1
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
61
27
29-11-2015
Wiadomość 13 z 23 (40 545 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!

@sud1 potwierdzam to co piszesz. Podróżując pociągiem często prędkość Sieci spada. Skoro przekonano mnie, że analiza wydatków jest w aplikacji całkowicie uzasadniona to mając wolną chwilę w trakcie podróży chciałem przeprowadzić weryfikację wydatków. Niestety można tylko pomarzyć. Jak pisałem już wcześniej prawidłowe działanie aplikacji jest uzależnione od wielu czynników. Nie spełnienie jednego z nich powoduje problemy w użytkowaniu, z zawieszaniem się systemu włącznie.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 14 z 23 (40 508 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!

Powiadomienia push

Nie wiem czy to z uwagi na jakieś problemy systemowe, czy z innego powodu, ale przed północą zaczęły spływać do mnie powiadomienia push. Mam własny rachunek i jestem pełnomocnikiem do drugiego rachunku. Powiadomienia dotyczył tego drugiego gdzie jego właściciel robił zakupy w kilku sklepach. Transakcje oznaczone są obecnie jako blokady.

Moje pytanie: Czy można zmieniać ustawienia dotyczące powiadomień?

Chciałbym otrzymywać takie informacje o zmianie salda tylko z mojego osobistego rachunku, a wyłączyć z rachunku gdzie jestem pełnomocnikiem.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 15 z 23 (40 501 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!

Ustawienia powiadomień PUSH możesz edytować bezpośrednio na telefonie wybierając: Dane i ustawienia->Aplikacja mobilna->Powiadomienia Push: Zarządzaj.

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
143
04-09-2015
Wiadomość 16 z 23 (40 400 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!

Czy można zmienić / usprawnić logowanie do aplikacji mobilnej na iOS ? Podczas logowania, po kliknięciu na "Zaloguj" mogłaby automatycznie pojawiać się klawiatura ekranowa a po wpisaniu odpowiedniej ilości znaków numeru PIN aplikacja mogłaby rozpocząć logowanie. Obecnie trzeba dodatkowo klikać aby na ekranie pojawiła się klawiatura a po wpisaniu PIN znowu trzeba klikać na zaloguj.

Odpowiedz
0 Lajków
sud1
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
61
27
29-11-2015
Wiadomość 17 z 23 (40 387 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!


sud1 pisze:

Czy można zmienić / usprawnić logowanie do aplikacji mobilnej na iOS ? Podczas logowania, po kliknięciu na "Zaloguj" mogłaby automatycznie pojawiać się klawiatura ekranowa a po wpisaniu odpowiedniej ilości znaków numeru PIN aplikacja mogłaby rozpocząć logowanie. Obecnie trzeba dodatkowo klikać aby na ekranie pojawiła się klawiatura a po wpisaniu PIN znowu trzeba klikać na zaloguj.


@sud1 Czy włączenie Touch ID na iPhone w Moim ING przyspieszy ten proces?

Odpowiedz
0 Lajków
Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 18 z 23 (40 377 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!

@MarcinB dziękuje za pomoc. Wszystko OK. Po prostu jeszcze nie poznałem wszystkich "zakamarków" aplikacji. Pozdrawiam.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 19 z 23 (40 320 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja Moje ING mobile już jest w App Store!!!

@sud1 

Pracujemy nad poprawą wydajności nowej aplikacji.

Odpowiadając na wnioski naszych klientów, którym brakowało wielu opcji zdecydowaliśmy się dać klientom dostęp do funkcjonalności jakie mają w bankowości internetowej. Nasze badania wśród klientów potwierdziły te potrzeby i chcieliśmy im wyjść naprzeciw.

Wprowadziliśmy ekran startowy i, wraz z kolejnymi aktualizacjami aplikacji, będziemy dodawać do niego nowe funkcje, które będzie można wykonać przed zalogowaniem. Co najmniej do końca roku będziesz mógł używać obu aplikacji.

 

Jednocześnie dziekuję za przekazane opinie i sugestie.

 

@Konto usunięte Emotikon: Szczęśliwy

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
143
04-09-2015
Wiadomość 20 z 23 (40 297 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy