02-11-2019 22:10
03-11-2019 20:21
@Emsias Proszę, zainstaluj w telefonie Google Pay. Nie musisz korzystać z tej formy płatności. Aplikacja zaktualizuje odpowiednią bibliotekę i płatność kartą Mastercard w telefonie powinna działać prawidłowo. Jeśli to nie pomoże, to napisz do nas wiadomość w Moim ING.
@Deggial Czasami kłopot w działaniu aplikacji lub dodatkowej usługi jest indywidualny, dlatego prosimy o złożenie reklamacji bądź innej dyspozycji. Zależy nam na tym, żeby każdy miał dostęp do nowoczesnych metod płatności. Jeśli nam to zgłosiłeś w formie reklamacji, to proszę o cierpliwość. Jeśli nie, to prześlij nam zgłoszenie w wiadomości w Moim ING.
03-11-2019 20:24
03-11-2019 20:24
03-11-2019 20:26
03-11-2019 20:29
03-11-2019 20:30
03-11-2019 20:31
03-11-2019 20:35
04-11-2019 12:29
Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.
28-03-2024Dzień dobry,
Czy ma już Pani decyzję?
Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żad
... 28-03-2024