Odpowiedz

NFC mastercard - nie działa

WItam! Na huawei p20 pro nie działa mi płatności zblizeniowe via NFC przy użyciu karty Mastercard. Odinstalowałem Moje ING i zainstalowałem ponownie, czyściłem dane aplikacji. Podpinałem kartę Mastercard ponownie i dalej nic. Czy macie jakieś pomysły. Wydaje mi się że płatności przestały działać po aktualizacji androida ale może się mylę.

archeogroup
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
10-03-2019
Wiadomość 1 z 91 (33 150 wyświetleń)

Re.: NFC mastercard - nie działa

[ Edytowane ]

Czy mógłbyś napisać, kiedy aktualizowałeś system i do jakiej wersji? 

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 91 (33 063 wyświetleń)

Re.: NFC mastercard - nie działa

W tej chwili mam 9.0.0.203(C4432E5R1P9)

Odpowiedz
0 Lajków
archeogroup
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
10-03-2019
Wiadomość 3 z 91 (33 016 wyświetleń)

Re.: NFC mastercard - nie działa

Cześć
Od tygodni prowadzę reklamację nt temat.
Finalnie w moim przypadku żadne działania ze strony banku nie pomogły. Bank ma problemy z telefonami firmy Huawei ponieważ po aktualizacji do wersji 9.0 pojawia się problem który został przez Ciebie opisany.
Polecam oficjalnie zgłosić na infolinii reklamację. Nie jesteś jedyny, która ta płatność nie działa.
PS: płatność VISA też nie działa na takim telefonie.
Odpowiedz
0 Lajków
Vilppu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
12-03-2019
Wiadomość 4 z 91 (32 983 wyświetleń)

Re.: NFC mastercard - nie działa

Hej! Najgorszy wstyd... Młoda obsługa na kasach ma ubaw ile razy próbuje i nie mogę zapłacić, ludzie w kolejce się ciśnieniuja. Przestałem korzystać a szkoda wygodnie było. Czekam na info że zacznie działać. Dostałem również informacje żeby kartę zastrzec odinstalować aplikację, potem usunąć telefon z zaufanych urządzeń i zrobić wszystko na nowo ale jeszcze nie próbowałem po tych czynnosciach.
Odpowiedz
0 Lajków
archeogroup
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
10-03-2019
Wiadomość 5 z 91 (32 977 wyświetleń)

Re: Re.: NFC mastercard - nie działa

@archeogroup @Vilppu opisana przez Was sytuacja jest nam znana. Pracujemy nad rozwiązaniem. Niestety, problem jest bardziej skomplikowany. Jak tylko będziemy mieli informację, podzielimy się nią z Wami.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 6 z 91 (32 928 wyświetleń)

Re: Re.: NFC mastercard - nie działa

Wiadomo może coś więcej kiedy płatności zaczną działać? Mam identyczny problem, zgłaszałem już go 3 razy, ale dalej nie działa..
Odpowiedz
0 Lajków
kebsss
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
20-03-2019
Wiadomość 7 z 91 (32 434 wyświetleń)

Re: Re.: NFC mastercard - nie działa

@kebsss Sprawdź, czy w ustawieniach telefonu, masz może dostępną łatkę z aktualizacją Androida. Jeśli możesz zaktualizować system, to proszę zrób to. W przypadku jeśli ta aplikacja nie będzie wciąż działać lub masz najaktualniejszą wersję oprogramowania, to proszę zgłoś nam jeszcze raz tę usterkę. Cały czas zajmujemy się zgłoszeniami w tym temacie i dysponujemy nowymi danymi. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 8 z 91 (32 244 wyświetleń)

Re: Re.: NFC mastercard - nie działa

A ja mam najnowszą wersje Androida i dla mnie nie macie wskazówek?

Odpowiedz
0 Lajków
archeogroup
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
10-03-2019
Wiadomość 9 z 91 (32 241 wyświetleń)

Re: Re.: NFC mastercard - nie działa

@archeogruop Proszę opisz nam dokładnie sytuację przy kontakcie przez Moje ING lub na naszej infolinii.


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 10 z 91 (32 239 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy