30-08-2018 17:17
Po aktualizacji w dniu 28.08.18 nie mogę się zalogować. Po wpisaniu PINu
informacja "nie można pobrać danych". Nie pomogło czyszczenie pamięci, zamykanie aplikacji działających w tle, wyłączenie telefonu ani ponowna instalacja aplikacji. Czyżby aplikacja nie działała na Androidzie 4.2.2. ?
Po zalogowaniu do "Dodaj pierwszy skrót" wyświetla konta ale do bankowości nie.
31-08-2018 09:29
Proszę spróbuj ponownie zalogować się do aplikacji Moje ING mobile. Poprawiliśmy jej działanie. Daj nam znać czy teraz aplikacja działa prawidłowo.
01-09-2018 12:53
Dziękuję,
aplikacja od wczoraj działa. Trochę wolno się ładuje, ale już działa.
Pozdrawiam.
Alexmg
03-09-2018 19:00
DZIĘKUJĘ, JUŻ DZIAŁA.
14-02-2020 07:16
Od dwóch dni Ing Mobile nie działa na moim telefonie
15-02-2020 07:35
Napisz proszę, co konkretnie się dzieje, gdy próbujesz zalogować się w aplikacji? Jakie masz komunikaty?
Na jakim systemie operacyjnym działa Twój telefon?
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024