18-02-2019 02:16
18-02-2019 21:56
Dziś w nocy(z 17 na 18 lutego) prowadziliśmy prace serwisowe. Informowaliśmy o tym na naszej stronie internetowej w zakładce Aktualności, wysłaliśmy wiadomość w Moim ING i powiadomienie push jeśli korzystasz z aplikacji mobilnej. Prace trwały od północy do 5:30. W tym czasie faktycznie mogły występować trudności w korzystaniu z naszej bankowości internetowej. Przepraszam za utrudnienia.
21-02-2019 19:56
Kolego przerwy techniczne są zawsze uciążliwe dla klientów ale mają na celu poprawy wydajności i bezpieczeństwa klientów i trzeba to zrozumieć
Jeśli moja odpowiedz jest dla Ciebie pomocna proszę o Like jako motywację do działania Emotikon: Bardzo szczęśliwy
Widząc ten post ucieszyłem się, że nie jestem sam. Tzn, że kredyt na dom i że temat ciągnie się w nieskończoność. My złożyliśmy przez doradcę zewnętrznego wniosek 26.02, po drodze jakiś brak więc do a
... 18-04-2024Rozumiemy, że taka sytuacja może nie być komfortowa. Jednak każdy wniosek rozpatrujemy indywidualne i może wymagać dodatkowej weryfikacji.
Dziękujemy za Twoje opinie dotyczące statusów wniosków. Prze
... 18-04-2024