Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Irytujące powiadomienia z aplikacji mobilnej

Właśnie otrzymałem powiadomienie o treści:

"Puk, puk... To ja, Twoja apka. Mam nowe funkcje - nie zawahaj się i ich użyć Emotikon: Mrugający Sprawdź, co nowego."

 

Specjalnie się zarejestrowałem na tym forum, aby spytać się jak to wyłączyć. Interesują mnie wyłącznie powiadomienia o przelewach wychodzących i przychodzących. Nie chce otrzymywać ŻADNYCH inny powiadomień a już szczególnie takiego spamu jak powyżej. Jak to zrobić, bo widzę wyłącznie możliwość całkowitego wyłączenia powiadomień?

 

Mam konta w dwóch innych bankach i żaden nie przysyła mi takiego spamu. Tylko od was dostaję takie bezsensowne powiadomienia nawet kilka razy w tygodniu. 

 

Gdyby nie to, że mam w ING kredyt hipoteczny i musze dostawać wypłatę na to konto, to bym zrezygnował z waszego banku całkowicie, właśnie przez te durne powiadomienia.

Odpowiedz
0 Lajków
greggski
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
01-04-2022
Wiadomość 1 z 2 (3 900 wyświetleń)

Re: Irytujące powiadomienia z aplikacji mobilnej

Po każdej aktualizacji aplikacji informujemy o nowych funkcjonalnościach. Jeśli natomiast nie chcesz otrzymywać od nas ofert dotyczących naszych produktów w aplikacji, możesz wycofać swoje zgody marketingowe w ustawieniach swojego konta. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
408
81
18-01-2021
Wiadomość 2 z 2 (3 835 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Ile lat wstecz ING bierze pod uwagę w ryczałcie?

biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.

 

Martyna, you are useless.

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy