17-01-2019 00:13
Pani Moniko proszę nie brać mojej krytyki do siebie bo nie mam na celu obrażania i krytykowania moderatorów bo uważam ze naprawdę jesteście dla nas klientów bardzo pomocni ale zbyt często macie związane ręce przez osoby stojące nad wami i niestety ale to wam się obrywa a nie osobą decyzyjnym, i przykre jest to że jeszcze jakiś czas temu tak wspaniały bank teraz ma przez coraz większa liczbę swoich klientów tak złe opinie i zawiedzenie jak są przez bank który nie oszukujmy się dzięki klientom istnieje traktowani, i wiem ze ten cały zły wizerunek jest winą osób stojących wysoko w hierarchii, bo na osoby z tak zwanego pierwszego frontu kontaktu z klientem czyli pracownicy oddziałów i punktów ING expres , moderatorzy forum i Facebooka i pracownicy infolinie zawsze uprzejmi i pomocni robią najlepsze wrażenie jeśli chodzi o Bank, czego niestety nie widać o osobach decyzyjnych rozumiem ze bank to biznes i musi zarabiać i każde działanie i decyzje musi przynosić zyski dla banku ale według mnie bank który jest otwarty na klienta i jego komfort to bank który ma szanse na największy sukces wprowadzając udogodnienia i innowacje staje się atrakcyjny dla klienta i lepiej zarabiać na ilości klientów.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024