Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re.: Dlaczego ING nie chce zrobić aplikacji mobilnej

Chyba używamy różnych aplikacji. Zarówno appka mBank jak i ING działają u mnie tak samo sprawnie.

Jakich gestów niby oczekujesz?

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 11 z 14 (4 788 wyświetleń)

Re.: Dlaczego ING nie chce zrobić aplikacji mobilnej

Historia przelewów - bardzo długie wczytywanie, brak płynnego, szybkiego filtrowania, na każdy ekran wyboru trzeba czekać wieczność. Na pewno ktoś korzysta z Revolut - to jest inna liga, dostęp do każdego miejsca jest natychmiastowy, podobnie jest w Millennium, BNP. Przełączanie między zakładkami w ING, proszę to porównać z innymi apkami np. Allegro, YouTube.
ING nadal nie pozwala na tworzenie notatek do przelewów, mimo że to jest bardzo proste do wprowadzenia. Ale mamy kategorie, które są kompletnie nieprzydatne. Paragony - zamiast dać możliwość dodawania ich do poszczególnych transakcji, to nie, jeden folder na wszystko. Jeśli skrót do strony mobilnej jest dla ludzi satysfakcjonujący, to trudno.
Odpowiedz
0 Lajków
iooo3000
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
0
21-05-2017
Wiadomość 12 z 14 (4 528 wyświetleń)

Re.: Dlaczego ING nie chce zrobić aplikacji mobilnej

[ Edytowane ]
Ja jestem strasznie zadowolony , miałem apki millenium, BNP Paribas , peopay, citi handlowy , credit agricole i moim zdaniem ing pasuje mi najbardziej i działa bardzo szybko, chociaż musze przyznać ze millenium też bardzo wysoki poziom. Jedyne co bym zmienił to sposób logowania odciskim palca , żeby nie trzeba było naciskać zaloguj
Odpowiedz
0 Lajków
Waterpolo
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
27
1
18-11-2019
Wiadomość 13 z 14 (4 488 wyświetleń)

Re: Re.: Dlaczego ING nie chce zrobić aplikacji mobilnej

@Waterpolo sugestia zapisana - dzięki Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 14 z 14 (4 457 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy