04-12-2019 17:01
Chyba używamy różnych aplikacji. Zarówno appka mBank jak i ING działają u mnie tak samo sprawnie.
Jakich gestów niby oczekujesz?
19-01-2020 10:43
21-01-2020 17:56 | Edytowano: 21-01-2020 17:59
22-01-2020 10:12
@Waterpolo sugestia zapisana - dzięki
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024