Odpowiedz

Brak możliwości płacenia telefonem

Byłem szczęśliwym użytkownikiem możliwości płacenia telefonem, nagle w sierpniu terminale przestały widzieć mój telefon (Nokia 8, Android 9) - NFC jest włączone, telefon jest w profilu zaufanym, itd. Nic nie było zmieniane w ustawieniach, karta tradycyjna Visa oczywiście działa normalnie.

Ewentualnymi symptomami było, że raz powiedział że nie mam środków (były i karta przeszła), do innego zakupu chyba 15 zł chciał pin, a potem właśnie terminale go nie widzą. Czy ktoś ma jakiś pomysł? Czy to awaria telefonu czy aplikacji?

Odpowiedz
0 Lajków
Adamo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-09-2020
Wiadomość 1 z 2 (20 401 wyświetleń)

Re: Brak możliwości płacenia telefonem

@Adamo W sytuacji, którą opisujesz, proszę, zastosuj to rozwiązanie:

1. Odinstaluj aplikację i wyczyść pamięć podręczną aplikacji w ustawieniach smartfona.

2. Zaloguj się do Mojego ING przez przeglądarkę, tam usuń telefon z urządzeń zaufanych (zakładka Ustawienia> Aplikacja mobilna).

3. Zrestartuj telefon.

4. Pobierz i aktywuj naszą aplikację, ponownie uruchom płatności zbliżeniowe. 

5. Oczywiście sprawdź, czy aplikacja jest domyślną do płatności NFC w ustawieniach Twojego telefonu. 

 

Jeśli to nie pomoże, wtedy skontaktuj się z nami w Moim ING- zakładka "Wiadomości" lub czat. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 2 z 2 (20 325 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy