08-07-2017 07:49
Potwierdzanie BLIKiem nie działa również na 950 XL z systemem 15063.414. Aplikacja 2.0.2.
08-07-2017 10:14
10-07-2017 12:24
Właśnie ukazała się nowa wersja 2.2.0
BLIK działa!
Szkoda że dalej nie ma możliwości dodania skrótu "Szybki przelew" do ekranu przed zalogowaniem
10-07-2017 12:27
Zauważyłem, że na ekranie przed zalogowaniem nie działa obrót ekranu.
10-07-2017 12:37
No i przydałoby się poprawić żeby potwierdzając transakcję BLIK wysuwała się od razu klawiatura numeryczna
10-07-2017 15:21
Prosimy zgłoście nam kłopoty z BLIK-iem przez swoją bankowość internetową lub mobilną: Wiadomości -> Napisz wiadomość.Sprawdzę czy problem występuje w wersji 2.2.0 i w razie problemów napiszę wiadomość.
10-07-2017 15:24
Planujemy ją udostępnić w przyszłym tygodniu.
Aktualizacja 2.2.0 (2.2.211.0) jest już dostępna. Dziękuję. Mam jednak pytanie odnośnie funkcjonalności. Na konkurencyjnych platformach są dostępne następujące funkcje:
Czy funkcje te pojawią się również w systemie Windows 10 Mobile?
12-07-2017 18:01
@tomik1968 Obrót ekranu jest zablokowany - czy korzystacie w ten sposób i czy chcielibyście taką opcję miec?
Klawiaturę numeryczną dodamy przy kolejnych aktualizacjach.
@nismo Dla Windows wdrożyliśmy już autoryzację mobilna (potwierdzanie transakcji z MojegoING).
Wdrożymy również powiadomienia PUSH.
Szybkiego przelewu nie planujemy obecnie dla Windowsa.
12-07-2017 20:53
@KatarzynaA na małym marginesie, klawiatuę numeryczną również w innych systemach (iOS). Kwota przy transakcji. Dziękuje.
26-09-2017 08:32
Kiedy będzie wreszcie aktualizacja dla Windows 10 Mobile?
Najbardziej by się przydało (co już w innych OS jest dawno):
1. Szybki przelew na ekranie przed zalogowaniem
2. Automatyczne wysuwanie klawiatury numerycznej przy potwierdzaniu transakcji BLIK
Pozdrawiam
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024