Odpowiedz

Błąd aplikacji

 Od wczoraj 27 września nie działa aplikacja info z aplikacji "Brak uprawnień do wykonania operacji!"

Logowanie na stronie web też nie działa.

Ktoś coś ???

Odpowiedz
0 Lajków
dampia5963
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-09-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 350 wyświetleń)

Re: Błąd aplikacji

Aby sprawdzić, co jest powodem tego komunikatu, proszę skontaktuj się z nami telefonicznie. Numer kontaktowy to 32 357 00 69





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
774
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 346 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Pełnomocnictwo aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za

...

23-04-2024
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy