09-08-2017 23:56
Witam
Jakiś czas temu zdażyło się, że w iPad musiałem poraz kolejny dokonać aktywacji aplikacji a co za tym idzie dodać urządzenie do zaufanych. Co było wcześniej zrobione.
Natomiast miałem również zainstalowaną aplikację na SAMSUNG GALAXY S7 na którym aktywowałem także płatności telefonem. Kilka dni temu zaskoczyło mnie to, ze nie otrzymuje powiadomień PUSH.
Chciałem się zalogować do aplikacji aby ustalić co jest tego powodem, jakie było moje zdziwienie kiedy okazało się, że muszę aktywować usługę i jednocześnie dodać urządzenie do zaufanych.
Przeszedłem proces poraz drugi ale na tym nie koniec.
Na kilka dni po aktywacji chciałem dokonać płatności telefonem i tu niespodzianka - brak możliwości.
Okazało się, że tą usługę należy również poraz drugi uruchomić.
Proszę o informację co jest powodem samoistnego usuwania urządzeń z listy zaufanych
10-08-2017 23:49
Prosimy sprawdź czy korzystasz z najnowszej wersji naszej aplikacji mobilnej na Androidzie czyli 2.3.0. Jeżeli tak, a nadal masz problemy z ponownymi autoryzacjami urządzeń i powiadomieniami PUSH to prosimy napisz do nas przez Moje ING lub zadzwoń na naszą infolinię pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy co się dzieje. Standardowo jeden login użytkownika można przypisać do 3 urządzeń mobilnych.
07-02-2018 13:22
07-02-2018 13:26 – ostatnio edytowany 07-02-2018 14:12 przez WiolettaS
Z reguły wystarczy usunąć urządzenie z zaufanych i zainstalować aplikację na telefonie jeszcze raz, po czym przejść w aplikacji przez proces aktywacyjny.
Czy podczas aktywacji aplikacji otrzymujesz jakiś komunikat błędu?
07-02-2018 13:52
07-02-2018 13:59 | Edytowano: 07-02-2018 14:03
12-03-2018 21:37
13-03-2018 11:41
13-03-2018 20:50
13-03-2018 22:29
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024